Biuro SmartCity i Zarządzania Projektami realizuje zadania z zakresu:[start] [koniec]

  1. prowadzenie polityki SmartCity Wrocław oraz promowanie jej idei;
  2. współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu, uczelniami wyższymi, inkubatorami, spółkami oraz otoczeniem społeczno-gospodarczym w ramach SmartCity Wrocław oraz rozwoju i integracji usług miejskich;
  3. prowadzenie projektów badawczych w ramach CityLab Wrocław w kontekście idei SmartCity;
  4. analiza i identyfikacja potrzeb mieszkańców w zakresie rozwiązań SmartCity;
  5. przygotowanie i testowanie e-usług dla mieszkańców;
  6. planowanie, realizowanie i nadzorowanie projektów;
  7.  tworzenie zespołów projektowych;
  8. kategoryzacja projektów;
  9. ustalanie zasad, metod i standardów zarządzania projektami;
  10. współpraca z właściwymi merytorycznie komórkami organizacyjnymi Urzędu, miejskimi jednostkami organizacyjnymi oraz innymi podmiotami w przedmiocie podejmowanych projektów.