[start] [koniec]Sekretariat
50-030 Wrocław
ul. Świdnicka 53
V piętro, pok. 552
tel. +48 71 777 85 55
faks +48 71 777 72 91
e- mail: wzf@um.wroc.pl

p.o. Dyrektora Wydziału: Dorota Olearnik


Struktura:

p.o. Dyrektora koordynuje pracę:

  • Zespołu Projektów Infrastrukturalnych 1
  • Zespołu Projektów Infrastrukturalnych 2


Agnieszka Bekieszczuk - Koordynator Zespołu

ul. Bogusławskiego 8,10
V piętro, pok.520
tel. +48 71 777 80 05

  • Zespołu Projektów Społecznych 1
  • Zespołu Projektów Społecznych 2


Magdalena Równicka - Koordynator Zespołu

ul. Bogusławskiego 8,10
V piętro, pok.526
tel. +48 71 777 80 35


Wydział Zarządzania Funduszami realizuje zadania z zakresu:

  1. monitoring wybranych źródeł finansowania i informowanie o nich komórek Urzędu Miejskiego Wrocławia i jednostek organizacyjnych w celu dalszej współpracy;
  2. analiza założeń projektowych przedstawionych przez realizatorów pod kątem wybranych źródeł finansowania oraz możliwości finansowych Miasta;
  3. określenie najbardziej korzystnych założeń projektowych celem maksymalizacji możliwości otrzymania dofinansowania;
  4. koordynowanie procesu aplikacji poprzez m.in. układanie harmonogramu prac z podziałem zadań pomiędzy biorących udział w procesie aplikacji;
  5. weryfikacja dokumentów aplikacyjnych pod względem zgodności z dokumentami programowymi, wytycznymi, kryteriami oraz kompletowanie dokumentacji aplikacyjnej;
  6. złożenie dokumentacji aplikacyjnej dla wybranych projektów;
  7. prowadzenie negocjacji budżetu i zakresu rzeczowego projektu na etapie oceny merytorycznej prowadzonej przez instytucje ogłaszające konkurs;
  8. koordynacja procesu przygotowania załączników do umowy o dofinansowanie (w tym otwieranie rachunków bankowych dla projektu);
  9. podpisanie umowy o dofinansowanie/o dotacje;
  10. nadzór nad wypełnianiem zapisów umowy o dofinansowanie;
  11. bieżące monitorowanie realizatorów pod kątem przebiegu rzeczowego oraz finansowego realizacji projektów, w tym prowadzenie ewidencji wpływu środków z projektów monitorowanych przez Wydział;
  12. uruchamianie środków na bieżącą realizację projektów do realizatorów z konta projektowego w Mieście, poprzedzone monitoringiem rzeczowo–finansowym projektu;
  13. koordynowanie przygotowania wniosków o płatność, określanie procedur w tym zakresie;
  14. prowadzenie korespondencji z instytucjami w zakresie rzeczowej i finansowej realizacji projektu oraz ścisły kontakt z przedstawicielami instytucji;
  15. współpraca z organami kontroli przeprowadzanej w związku z projektami monitorowanymi przez Wydział, koordynacja wdrożenia zaleceń pokontrolnych;
  16. koordynowanie uregulowań dotyczących zobowiązań wynikających z podpisanych umów o dofinansowanie w zakresie danych osobowych;
  17. weryfikacja zmian do budżetu Miasta w ramach monitorowanych projektów;
  18. zamykanie rachunków bankowych dla zakończonych projektów;
  19. nadzór nad zmianami w projekcie w okresie trwałości utrzymywanymi przez komórki Urzędu Miejskiego Wrocławia lub jednostki organizacyjne;
  20. bieżący monitoring dokumentów programowych, wytycznych które mogą mieć wpływ na aplikację/realizację projektów nadzorowanych przez Wydział;
  21. koordynowanie procesu opiniowania dokumentów programowych, wytycznych, kryteriów, w szczególności w zakresie planowanych naborów, zapisów umów o dofinansowanie;
  22. przygotowywanie prognozy wpływów w oparciu o posiadane od jednostek planowane wydatki projektowe.


Godziny pracy
Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:45