[start] [koniec]Sekretariat
50-031 Wrocław
ul. W. Bogusławskiego 8,10
V piętro, pok. 524
tel. +48 71 777 85 55
faks +48 71 777 72 91
e- mail: wzf@um.wroc.pl

Dyrektor Wydziału: Tomasz Sołowiej - Dyrektor koordynuje pracę swoich Zastępców

Zastępca Dyrektora ds. Projektów Infrastrukturalnych: Dorota Olearnik
ul. Świdnicka 53, V piętro, pok. 551
tel. +48 71 777 79 39
Zastępca Dyrektora ds. Projektów Społecznych: Joanna Szałkiewicz
ul. Świdnicka 53, V piętro, pok. 553
tel. +48 71 777 75 84
Zastępca Dyrektora ds. Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego: Justyna Wieczorkiewicz-Molendo
ul. Komuny Paryskiej 39-41
tel. +48 664 151 658 wewn. 10


Struktura:

Zastępca Dyrektora  ds. Projektów Infrastrukturalnych koordynuje:

  • Zespół Projektów Infrastrukturalnych 1 i Zespół Projektów Infrastrukturalnych 2
    Agnieszka Bekieszczuk - Koordynator Zespołu
    ul. Bogusławskiego 8,10
    V piętro, pok. 518
    tel. +48 71 777 80 05


Zastępca Dyrektora ds. Projektów Społecznych koordynuje:

  • Zespół Projektów Społecznych 1
    Joanna Gondorek
    ul. Bogusławskiego 8,10
    V piętro, pok. 519
    tel. +48 71 777 93 91

  • Zespół Projektów Społecznych 2
    Magdalena Równicka - Koordynator Zespołu
    ul. Bogusławskiego 8,10
    V piętro, pok. 526
    tel. +48 71 777 80 35

 

Zastępca Dyrektora ds. Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego koordynuje:

  • Zespół ds. Programowania i Wdrażania 
    Magdalena Koprowska
    ul. Komuny Paryskiej 39-41
    tel. +48 664 151 658 wewn. 13

  • Zespół ds. Monitoringu, Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna i Informacji
    Gabriela Dąbrowska

    ul. Komuny Paryskiej 39-41
    tel. +48 664 151 658 wewn. 16


Wydział Zarządzania Funduszami realizuje zadania z zakresu:

  1. monitoring wybranych źródeł finansowania i informowanie o nich komórek Urzędu Miejskiego Wrocławia i jednostek organizacyjnych w celu dalszej współpracy;
  2. analiza założeń projektowych przedstawionych przez realizatorów pod kątem wybranych źródeł finansowania oraz możliwości finansowych Miasta;
  3. określenie najbardziej korzystnych założeń projektowych celem maksymalizacji możliwości otrzymania dofinansowania;
  4. koordynowanie procesu aplikacji poprzez m.in. układanie harmonogramu prac z podziałem zadań pomiędzy biorących udział w procesie aplikacji;
  5. weryfikacja dokumentów aplikacyjnych pod względem zgodności z dokumentami programowymi, wytycznymi, kryteriami oraz kompletowanie dokumentacji aplikacyjnej;
  6. złożenie dokumentacji aplikacyjnej dla wybranych projektów;
  7. prowadzenie negocjacji budżetu i zakresu rzeczowego projektu na etapie oceny merytorycznej prowadzonej przez instytucje ogłaszające konkurs;
  8. koordynacja procesu przygotowania załączników do umowy o dofinansowanie (w tym otwieranie rachunków bankowych dla projektu);
  9. podpisanie umowy o dofinansowanie/o dotacje;
  10. nadzór nad wypełnianiem zapisów umowy o dofinansowanie;
  11. bieżące monitorowanie realizatorów pod kątem przebiegu rzeczowego oraz finansowego realizacji projektów, w tym prowadzenie ewidencji wpływu środków z projektów monitorowanych przez Wydział;
  12. uruchamianie środków na bieżącą realizację projektów do realizatorów z konta projektowego w Mieście, poprzedzone monitoringiem rzeczowo–finansowym projektu;
  13. koordynowanie przygotowania wniosków o płatność, określanie procedur w tym zakresie;
  14. prowadzenie korespondencji z instytucjami w zakresie rzeczowej i finansowej realizacji projektu oraz ścisły kontakt z przedstawicielami instytucji;
  15. współpraca z organami kontroli przeprowadzanej w związku z projektami monitorowanymi przez Wydział, koordynacja wdrożenia zaleceń pokontrolnych;
  16. koordynowanie uregulowań dotyczących zobowiązań wynikających z podpisanych umów o dofinansowanie w zakresie danych osobowych;
  17. weryfikacja zmian do budżetu Miasta w ramach monitorowanych projektów;
  18. zamykanie rachunków bankowych dla zakończonych projektów;
  19. nadzór nad zmianami w projekcie w okresie trwałości utrzymywanymi przez komórki Urzędu Miejskiego Wrocławia lub jednostki organizacyjne;
  20. bieżący monitoring dokumentów programowych, wytycznych które mogą mieć wpływ na aplikację/realizację projektów nadzorowanych przez Wydział;
  21. koordynowanie procesu opiniowania dokumentów programowych, wytycznych, kryteriów, w szczególności w zakresie planowanych naborów, zapisów umów o dofinansowanie;
  22. przygotowywanie prognozy wpływów w oparciu o posiadane od jednostek planowane wydatki projektowe.


Godziny pracy
Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:45