[start] [koniec]Sekretariat
50-032 Wrocław
ul. G. Zapolskiej 4
I piętro, pok. 128 
tel. +48 71 777 79 02
tel./faks +48 71 777 86 62
e-mail: brk@um.wroc.pl

Dyrektor Biura,  Miejski Rzecznik Konsumentów: Magdalena Najborowska-Pacamaj


Struktura:

  • Sekcja ds. Obsługi Konsumentów
    I piętro, pok. 127
    - Ewa Olszewska-Hasan
    - Marta Pankowska
    - Katarzyna Węgrzynowska-Świątek

tel.: +48 71 777 75 59,
+48 71 777 86 62

  • Sekretariat - Samodzielne stanowisko ds. obsługi administracyjno - technicznej  
    I piętro, pok.128
    tel. +48 71 777 79 02
    - Joanna Bryndza
     

Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów realizuje zadania z zakresu:

  1. obsługi mieszkańców wynikającej z funkcji Rzecznika określonej w przepisach szczególnych;
  2. wnioskowania do Prezydenta zmian wynikających z potrzeb społecznych i przepisów prawa w zakresie ochrony praw konsumentów.


Procedury realizowane przez Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów dostępne są w zakładce Poradnik Klienta


Godziny pracy:
Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:45

 

Godziny przyjmowania Konsumentów
poniedziałek 8:00—15:15
wtorek 8:00—15:15
środa 8:00—15:15
czwartek 8:00—15:15
piątek 8:00—15:15


Uwaga!
Miejski Rzecznika Konsumentów we Wrocławiu świadczy pomoc prawną oraz podejmuje interwencje jedynie na rzecz mieszkańców Wrocławia. Pracownicy Biura udzielają bezpłatnych porad w sprawach konsumenckich oraz przyjmują wnioski z zakresu ochrony praw i interesów konsumentów.
Porady prawne - bez konieczności wcześniejszego umawiania się - są również świadczone telefonicznie w sprawach prostych, nie wymagających analizy dokumentacji.

Informacje o stanie prowadzonej sprawy można uzyskać powołując się na numer, pod jakim została ona zarejestrowana, telefonicznie od osoby prowadzącej sprawę lub osobiście - w Biurze Miejskiego Rzecznika Konsumentów.



Załączniki:

Sprawozdanie MRK za 2013 r.
Sprawozdanie MRK za 2014 r.
Sprawozdanie MRK za 2015 r.
Sprawozdanie MRK za 2016 r.
Sprawozdanie MRK za 2017 r.