Sekretariat

50-032 Wrocław
ul. G. Zapolskiej 4[start] [koniec]
I piętro, pok. 128  
tel. +48 71 777 79 02
faks +48 71 777 86 62
e-mail: brk@um.wroc.pl

Dyrektor Biura, Miejski Rzecznik Konsumentów: Marta Pankowska


Struktura:

Sekcja ds. Obsługi Konsumentów

  • Anna Gołębiowska
    I piętro, pok. 130
    tel. +48 71 777 75 59 
  • Ewa Olszewska-Hasan
    I piętro, pok. 130
    tel. +48 71 777 75 59
  • Izabela Rucińska 
    I piętro, pok. 127
    tel. + 48 71 777 75 59
  • Katarzyna Węgrzynowska-Świątek
    I piętro, pok. 130
    tel. +48 71 777 75 59

Samodzielne stanowisko ds. administracyjnych i obsługi sekretariatu

  • Anna Guzy
    I piętro, pok. 128  
    tel. +48 71 777 79 02

Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów realizuje zadania z zakresu:

  1. prowadzenia edukacji konsumenckiej w zakresie ochrony praw konsumentów,
  2. obsługi mieszkańców w zakresie ochrony interesów konsumentów, wynikającej z funkcji Rzecznika określonej w przepisach szczególnych;
  3. wnioskowania do Prezydenta w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów;
  4. współdziałania z Prezesem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi w sprawach dotyczących ochrony konsumentów.

Procedury realizowane przez Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów dostępne są w zakładce Poradnik Klienta (https://bip.um.wroc.pl/cases/search?keyword=&case=&category_id=-1&unit_id=2)

 

Godziny pracy:

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:45

Godziny obsługi Konsumentów

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00

Istnieje możliwość zarejestrowania wizyty przez internet na stronie Rezerwacji wizyt (https://bez-kolejki.um.wroc.pl)

Obsługa telefoniczna Konsumentów

Od poniedziałku do piątku w godzinach: od 8:00 do 15:30


Uwaga!

  • Miejski Rzecznik Konsumentów we Wrocławiu świadczy pomoc prawną oraz podejmuje interwencje jedynie na rzecz mieszkańców Wrocławia.
  • Pracownicy Biura udzielają bezpłatnych porad w sprawach konsumenckich oraz przyjmują wnioski z zakresu ochrony praw i interesów konsumentów.
  • Porady prawne - bez konieczności wcześniejszego umawiania się - są również świadczone telefonicznie w sprawach prostych, nie wymagających analizy dokumentacji.
  • Informacje o stanie prowadzonej sprawy można uzyskać powołując się na numer, pod jakim została ona zarejestrowana
    • telefonicznie (od osoby prowadzącej sprawę) lub
    • osobiście w Biurze Miejskiego Rzecznika Konsumentów.

Informacja na temat działalności Miejskiego Rzecznika Konsumentów we Wrocławiu



Załączniki:

Sprawozdanie MRK za 2013 r.
Sprawozdanie MRK za 2014 r.
Sprawozdanie MRK za 2015 r.
Sprawozdanie MRK za 2016 r.
Sprawozdanie MRK za 2017 r.
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych