[start] [koniec]Sekretariat
50-032 Wrocław
ul. G. Zapolskiej 4
I piętro, pok. 128 
tel. +48 71 777 75 59
tel./faks +48 71 777 86 62
e-mail: brk@um.wroc.pl

Dyrektor Biura: p.o. Miejskiego Rzecznika Konsumentów Marta Pankowska


Struktura:

  • Sekcja ds. Obsługi Konsumentów
    I piętro, pok. 127
    - Ewa Olszewska-Hasan

  • Samodzielne stanowisko ds. obsługi administracyjno - technicznej  
    I piętro, pok.128
    - Joanna Bryndza

 

Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów realizuje zadania z zakresu:

  1. obsługi mieszkańców wynikającej z funkcji Rzecznika określonej w przepisach szczególnych;
  2. wnioskowania do Prezydenta zmian wynikających z potrzeb społecznych i przepisów prawa w zakresie ochrony praw konsumentów.


Procedury realizowane przez Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów dostępne są w zakładce Poradnik Klienta


Godziny pracy:
Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:45

Klienci przyjmowani są od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:15



Załączniki:

Sprawozdanie MRK za 2013 r.
Sprawozdanie MRK za 2014 r.
Sprawozdanie MRK za 2015 r.
Sprawozdanie MRK za 2016 r.
Sprawozdanie MRK za 2017 r.