Centrum Obsługi Podatnika

ul. Kotlarska 41
50-151 Wrocław

Kierownik: Mariola Graczyk
parter, pokój nr 1
tel. +48 71 777 84 23
faks +48 71 777 88 11

Informacja:

  • tel. +48 71 777 88 02, 777 88 05, 777 88 06
  • tel. +48 71 777 88 01, 777 88 03 (zaświadczenia)


Czynne:

  • ul. Kotlarska 41
    poniedziałek - piątek od 8:00 do 17:15 
  • ul. G. Zapolskiej 4 sala nr 3  (stanowisko nr 18 i 19)
    poniedziałek - piątek od 8:00 do 15:15
  • pl. Nowy Targ 1-8 (stanowisko nr 14)
    poniedziałek -  piątek od 8:00 do 15:15


Co można załatwić w Centrum Obsługi Podatnika:

  1. Podatek od nieruchomości, rolny i leśny
    • przyjmowanie informacji  o nieruchomościach, gruntach i lasach (IN-1, IR-1, IL-1),
    • przyjmowanie deklaracji na podatek rolny (DR-1)
    • przyjmowanie informacji o zmianach adresu zamieszkania lub do korespondencji
    • udzielania informacji o stanie konta podatnika, wskazanie kwoty do zapłaty lub zwrot nadpłat
  2. Podatek od środków transportowych
    • przyjmowanie deklaracji na podatek od środków transportowych (DT-1)
    • udzielanie informacji o stanie konta podatnika, wskazanie kwoty do zapłaty
    • przyjmowanie informacji dotyczących zakupu, zbycia lub czasowego wycofania pojazdu z ruchu
  3. Opłata skarbowa
    • udzielanie informacji o opłacie skarbowej
    • przyjmowanie wniosków o zwrot opłaty skarbowej
  4. Opłata za użytkowanie wieczyste gruntów i innych należności nie podatkowych
    • zgłaszanie zmian użytkownika wieczystego, udzielanie informacji o stanie konta, wskazanie kwoty do zapłaty lub zwrotu nadpłaty
    • dzierżawa terenu – informacja
  5. Zaświadczenia
    • przyjmowanie wniosków o wydanie zaświadczenia
    • wydawanie zaświadczeń dotyczących płatności podatkowych oraz opłat z tytułu zobowiązań cywilnoprawnych wobec Gminy Wrocław (np. o wykreślenie hipoteki przymusowej z tytułu przekształcenia użytkowania wieczystego w prawo własności, zakupu nieruchomości na raty)
    • wydawanie zaświadczeń dla podatników podatku rolnego


Uwaga!!!

Dokładny opis procedur/spraw jakie można załatwić w COP znajduje się w zakładce Poradnik Klienta
Proponowane kryteria wyszukiwania: 
- kategoria sprawy - podatki, opłaty
lub 
- komórka  odpowiedzialna: Wydział Podatków i Opłat


W Centrum Obsługi Podatnika można również:

  • w Punktach Obsługi Bankowej dokonywać opłat
  • w kancelarii składać pisma do wszystkich Wydziałów i Biur Urzędu

 

(fot. M.Mieloch)

W Centrum Obsługi Podatnika  przyjęto:

  • w roku 2010 - 46 289 klientów
  • w roku 2011 - 49 098 klientów
  • w roku 2012 - 59 327 klientów
  • w roku 2013 - 61 897 klientów
  • w roku 2014 - 70 783 klientów

 


Zarezerwuj wizytę online