Usługa tłumaczenia języka migowego podczas wizyty w UMW
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | inne |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Organizacyjny i Kadr |
Informacja |
Informacje na temat zasad i godzin obsługi Klientów zamieszczoną na stronie: Organizacja pracy Urzędu.
|
Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Zgłoszenie, wraz z określeniem zakresu/typu sprawy, może być dokonane w różnej formie:
- telefonicznie w Telefonicznym Centrum Kontaktu z Mieszkańcem - 71 777 7777,
- elektronicznie na adres e-mail kum@um.wroc.pl,
- faksem na nr 71 777 8655,
- osobiście w:
- wybranym Centrum Obsługi Mieszkańca
- komórce organizacyjnej Urzędu
- Urzędzie Stanu Cywilnego
- listownie - na specjalnie przygotowanym formularzu - przesłanym na adres Urzędu
pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław
Kto może wystąpić z wnioskiem / zainicjować sprawę:
Osoba niesłysząca lub niedosłysząca. Godziny przyjmowania klientów:
- Wydziały UMW
poniedziałek - piątek 7:45—15:45 - COM I, COM II, COM III, COP
poniedziałek - piątek 8:00–17:15 - COM IV
poniedziałek - piątek 8:00–15:15 - USC
poniedziałek - piątek 8:00–16:15
Opłaty:
Świadczenie bezpłatne przeznaczone dla osób uprawnionych będących osobami niepełnosprawnymi w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Termin i sposób załatwienia sprawy:
Osoba niesłysząca lub niedosłysząca celem skorzystania z w/w usługi, zobowiązana jest zgłosić taką chęć co najmniej na 3 dni robocze przed dniem, w którym chciałaby załatwić sprawę w Urzędzie.
Zgłoszenie zostanie przekazane do właściwego pracownika urzędu, który skontaktuje się za pomocą wybranego przez Klienta sposobu komunikowania się w celu potwierdzenia miejsca i terminu spotkania.
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się;
- Ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.