Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77, faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

Zasady i godziny obsługi Klientów

Adres do e-doręczeń: AE:PL-95179-82549-VVTFT-27

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP

NIP 896-10-03-529 REGON 001094670 Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Strona internetowa Wrocławia: www.wroclaw.pl

Usługa tłumaczenia języka migowego podczas wizyty w UMW

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy inne
E - usługa nie
Komórka odpowiedzialna Biuro Wrocław Bez Barier
Informacja

Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:

Zgłoszenie, wraz z określeniem zakresu/typu sprawy, może być dokonane w różnej formie:

Kto może wystąpić z wnioskiem / zainicjować sprawę:

Osoba niesłysząca lub niedosłysząca.

Godziny przyjmowania klientów:

  • Wydziały UMW
    poniedziałek - piątek 7:45 - 15:45
  • COM I, COM II, COM III, COM IV, COM V
    poniedziałek - piątek 8:00 - 15:15
  • COM VI
    poniedziałek - piątek w godzinach 9:00 - 18:00
    sobota w godzinach 9:00 - 16:00
  • COP
    poniedziałek - piątek  8:00 - 17:15
  • USC
    poniedziałek - piątek 8:00 - 15:15

Opłaty:

Świadczenie bezpłatne przeznaczone dla osób uprawnionych będących osobami niepełnosprawnymi w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

Termin i sposób załatwienia sprawy:

Osoba niesłysząca lub niedosłysząca celem skorzystania z w/w usługi, zobowiązana jest zgłosić taką chęć co najmniej na 3 dni robocze przed dniem, w którym chciałaby załatwić sprawę w Urzędzie.

Zgłoszenie zostanie przekazane do właściwego pracownika urzędu, który skontaktuje się za pomocą wybranego przez Klienta sposobu komunikowania się w celu potwierdzenia miejsca i terminu spotkania.

Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się;
  • Ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

Wymagane wnioski i dokumenty:

  • formularz zgłoszenia zapotrzebowania na bezpłatną usługę tłumaczenia języka migowego

Załączniki

Powiadom znajomego