Usługa tłumaczenia języka migowego podczas wizyty w UMW
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | inne |
---|---|
E - usługa | nie |
Komórka odpowiedzialna | Biuro Wrocław Bez Barier |
Informacja |
Informacje na temat zasad i godzin obsługi Klientów zamieszczone są na stronie: Organizacja pracy Urzędu (https://bip.um.wroc.pl/artykul/376/51282/organizacja-pracy-urzedu). |
Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Zgłoszenie, wraz z określeniem zakresu/typu sprawy, może być dokonane w różnej formie:
- telefonicznie w Telefonicznym Centrum Kontaktu z Mieszkańcem: 71 777 89 61
- elektronicznie na adres e-mail: bwb@um.wroc.pl
- faksem: 71 777 86 55
- listownie: na specjalnie przygotowanym formularzu zgłoszenia - przesłanym na adres Urzędu: pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław
- osobiście w:
- wybranym Centrum Obsługi Mieszkańca (https://bip.um.wroc.pl/artykul/148/2803/com)
- komórce organizacyjnej Urzędu (https://bip.um.wroc.pl/artykuly/198/departamenty-wydzialy-biura)
- Urzędzie Stanu Cywilnego (https://bip.um.wroc.pl/artykul/227/3173/urzad-stanu-cywilnego)
Kto może wystąpić z wnioskiem / zainicjować sprawę:
Osoba niesłysząca lub niedosłysząca.
Godziny przyjmowania klientów:
- Wydziały UMW
poniedziałek - piątek 7:45 - 15:45 - COM I, COM II, COM III, COM IV, COM V
poniedziałek - piątek 8:00 - 15:15 - COM VI
poniedziałek - piątek w godzinach 9:00 - 18:00
sobota w godzinach 9:00 - 16:00 - COP
poniedziałek - piątek 8:00 - 17:15 - USC
poniedziałek - piątek 8:00 - 15:15
Opłaty:
Świadczenie bezpłatne przeznaczone dla osób uprawnionych będących osobami niepełnosprawnymi w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Termin i sposób załatwienia sprawy:
Osoba niesłysząca lub niedosłysząca celem skorzystania z w/w usługi, zobowiązana jest zgłosić taką chęć co najmniej na 3 dni robocze przed dniem, w którym chciałaby załatwić sprawę w Urzędzie.
Zgłoszenie zostanie przekazane do właściwego pracownika urzędu, który skontaktuje się za pomocą wybranego przez Klienta sposobu komunikowania się w celu potwierdzenia miejsca i terminu spotkania.
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się;
- Ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.