Wyciąg z rejestru czynności przetwarzania administratora danych
Jakie informacje są prezentowane na tej stronie
Na tej stronie prezentowany jest wyciąg z rejestru czynności przetwarzania danych osobowych prowadzonego przez administratora danych. Informacje mają charakter poglądowy oraz informacyjny i są przeznaczone przede wszystkim dla podmiotów danych (osób, których dane są przetwarzane). Nie jest to formalny i pełny rejestr czynności przetwarzania danych osobowych w rozumieniu artykułu 30 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).
Dane są aktualizowane automatycznie raz dziennie.
Administrator danych
Administratorem danych osobowych jest Prezydent Wrocławia bądź Gmina Wrocław z siedzibą we Wrocławiu.
Z administratorem można się skontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław
- przez e-mail kum@um.wroc.pl
- telefonicznie: +48 71 777 77 77
Inspektor Ochrony Danych
Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Jest nim Sebastian Sobecki.
Inspektor to osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z przysługujących praw związanych z przetwarzaniem danych.
Można się z nim kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: ul. G. Zapolskiej 4, 50-032 Wrocław
- przez e-mail: iod@um.wroc.pl
- telefonicznie: +48 71 777 77 24.
Lista czynności przetwarzania danych osobowych
-
Cel:Dochodzenie przez Gminę Wrocław Urząd Miejski Wrocławia od sprawców wypadków należności z tytułu pokrycia kosztów uprzątnięcia i zagospodarowania odpadów z tych zdarzeń.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (DZ.U. z 2018 r. poz.1000 z późn. zm.)
- ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2017 r. poz.1289 z późn zm.) (w tym w zakresie dot. przesłanki legalizującej dane z art. 10)
- ustawa o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 222 z późn. zm.)
- ustawa o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009 r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 2077 z późn. z m.)
- ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.2018.1025 t.
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, adres zameldowania, adres do korespondencji, adres e-mail, numer PESEL, numer telefonu, REGON, nr polisy ubezpieczeniowej, nazwa towarzystwa ubezpieczeniowego, nr rejestracyjny pojazdu sprawcy kolizji, adres siedziby, kwota należności. oraz następujące dane wymienione w art. 10 RODO:- czyny zabronione lub związane z tym środki bezpieczeństwa
Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane osobowe zgromadzone w tym zasobie informacyjnym - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WPO - Wydział Podatków i OpłatCel:Dochodzenie przez Gminę Wrocław Urząd Miejski Wrocławia od sprawców wypadków należności z tytułu pokrycia kosztów uprzątnięcia i zagospodarowania odpadów z tych zdarzeń.Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (DZ.U. z 2018 r. poz.1000 z późn. zm.)
- ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2017 r. poz.1289 z późn zm.) (w tym w zakresie dot. przesłanki legalizującej dane z art. 10)
- ustawa o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 222 z późn. zm.)
- ustawa o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009 r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 2077 z późn. z m.)
- ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.2018.1025 t.
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, adres zameldowania, adres do korespondencji, adres e-mail, numer PESEL, numer telefonu, REGON, nr polisy ubezpieczeniowej, nazwa towarzystwa ubezpieczeniowego, nr rejestracyjny pojazdu sprawcy kolizji, adres siedziby, kwota należności. oraz następujące dane wymienione w art. 10 RODO:- czyny zabronione lub związane z tym środki bezpieczeństwa
Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane osobowe zgromadzone w tym zasobie informacyjnym - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WPO - Wydział Podatków i Opłat -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Wykonanie zadań w zakresie windykacji należności cywilnoprawnych Gminy Wrocław i Skarbu Państwa.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2017 r., poz. 459),
- ustawa z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. z 2017 r., poz. 1822),
- ustawa z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece (Dz. U. z 2017 r., poz. 1007),
- ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2016 r., poz. 2147),
- ustawa z dnia 15 września 2000 r. Kodeks spółek handlowych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1577).
- ustawa z dnia 28 lutego 2003 r. Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2016 r., poz. 2117),
Zakres przetwarzanych danych:nazwisko, imię ojca, imię matki, data urodzenia, numer PESEL, numer telefonu, zawód, miejsce urodzenia, numer NIP, nr rachunku bankowego, miejsce pracy, seria i numer dowodu osobistego,imiona, adresy nieruchomości dłużników, dane wynikające z ksiąg wieczystych nieruchomości dłużników, nr innych dokumentów tożsamości dłużników, dane małżonka dłużnika (np. imię i nazwisko, adres, Pesel, dane dot. aktu stanu cywilnego), dane o majątku i źródłach dochodu dłużnika, adres dłużnika, identyfikatory dłużnika, identyfikatory systemowe, dane dot. prowadzonej działalności (w tym REGON, miejsca prowadzenia działalności), dane dot. pełnomocników (imię, nazwisko, adres), data zgonu dłużnika, dane członków zarządów i likwidatorów dłużników będących osobami prawnymi (imię, nazwisko, adres, PESEL), informacja o wpisie do KRD, informacja o zabezpieczeniu wierzytelności hipoteką, informacje o upadłości, informacje o udzieleniu ulgi, dane dot. nieruchomości dłużnika, dane dotyczące zobowiązania (np. rodzaj, okres zaległości, termin płatności, kwota), oznaczenia identyfikujące dokumenty (data, sygnatura/znak) niezbędne do przeprowadzenia windykacji (w szczególności tytułów wykonawczych, orzeczeń wydawanych w postępowaniu sądowym, egzekucyjnym i administracyjnym, umów oraz dokumentów naliczających opłatę). oraz następujące dane wymienione w art. 10 RODO:- wyroki skazujące
Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WZN - Wydział Zarządzania NależnościamiCel:Wykonanie zadań w zakresie windykacji należności cywilnoprawnych Gminy Wrocław i Skarbu Państwa.Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2017 r., poz. 459),
- ustawa z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. z 2017 r., poz. 1822),
- ustawa z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece (Dz. U. z 2017 r., poz. 1007),
- ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2016 r., poz. 2147),
- ustawa z dnia 15 września 2000 r. Kodeks spółek handlowych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1577).
- ustawa z dnia 28 lutego 2003 r. Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2016 r., poz. 2117),
Zakres przetwarzanych danych:nazwisko, imię ojca, imię matki, data urodzenia, numer PESEL, numer telefonu, zawód, miejsce urodzenia, numer NIP, nr rachunku bankowego, miejsce pracy, seria i numer dowodu osobistego,imiona, adresy nieruchomości dłużników, dane wynikające z ksiąg wieczystych nieruchomości dłużników, nr innych dokumentów tożsamości dłużników, dane małżonka dłużnika (np. imię i nazwisko, adres, Pesel, dane dot. aktu stanu cywilnego), dane o majątku i źródłach dochodu dłużnika, adres dłużnika, identyfikatory dłużnika, identyfikatory systemowe, dane dot. prowadzonej działalności (w tym REGON, miejsca prowadzenia działalności), dane dot. pełnomocników (imię, nazwisko, adres), data zgonu dłużnika, dane członków zarządów i likwidatorów dłużników będących osobami prawnymi (imię, nazwisko, adres, PESEL), informacja o wpisie do KRD, informacja o zabezpieczeniu wierzytelności hipoteką, informacje o upadłości, informacje o udzieleniu ulgi, dane dot. nieruchomości dłużnika, dane dotyczące zobowiązania (np. rodzaj, okres zaległości, termin płatności, kwota), oznaczenia identyfikujące dokumenty (data, sygnatura/znak) niezbędne do przeprowadzenia windykacji (w szczególności tytułów wykonawczych, orzeczeń wydawanych w postępowaniu sądowym, egzekucyjnym i administracyjnym, umów oraz dokumentów naliczających opłatę). oraz następujące dane wymienione w art. 10 RODO:- wyroki skazujące
Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WZN - Wydział Zarządzania Należnościami -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji przyznania pomocy zdrowotnej dla nauczyciela, nauczyciela emeryta, nauczyciela rencisty oraz nauczyciela pobierającego nauczycielskie świadczenia kompensacyjne.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ustawa z dnia 24 lipca 2015 r. o Radzie Dialogu Społecznego i innych instytucjach dialogu społecznego ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym
Zakres przetwarzanych danych:Wnioskodawca: nazwisko, imię, PESEL, adres korespondencyjny, nr telefonu, nazwa placówki, stanowisko/status, ilość osób w rodzinie, miesięczny dochód przypadający na jednego członka rodziny, numer rachunku bankowego, uzasadnienie wniosku, wysokość przyznanej zapomogi. Członek Komisji: nazwisko, imię, funkcja, telefon służbowy, e-mail służbowy.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- Dane przetwarzane do czasu rozpatrzenia wniosku o przyznanie pomocy zdrowotnej. - 1 rok od zakończenia sprawy
- Dane o przyznanej zapomodze zdrowotnej. - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy
Komórka merytoryczna:BOE - Biuro Obsługi EdukacjiCel:Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji przyznania pomocy zdrowotnej dla nauczyciela, nauczyciela emeryta, nauczyciela rencisty oraz nauczyciela pobierającego nauczycielskie świadczenia kompensacyjne.Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ustawa z dnia 24 lipca 2015 r. o Radzie Dialogu Społecznego i innych instytucjach dialogu społecznego ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym
Zakres przetwarzanych danych:Wnioskodawca: nazwisko, imię, PESEL, adres korespondencyjny, nr telefonu, nazwa placówki, stanowisko/status, ilość osób w rodzinie, miesięczny dochód przypadający na jednego członka rodziny, numer rachunku bankowego, uzasadnienie wniosku, wysokość przyznanej zapomogi. Członek Komisji: nazwisko, imię, funkcja, telefon służbowy, e-mail służbowy.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- Dane przetwarzane do czasu rozpatrzenia wniosku o przyznanie pomocy zdrowotnej. - 1 rok od zakończenia sprawy
- Dane o przyznanej zapomodze zdrowotnej. - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy
Komórka merytoryczna:BOE - Biuro Obsługi Edukacji -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Przyznanie nauczycielom dofinansowania na zakup sprzętu, oprogramowania lub usługi, przydatnych w prowadzeniu zajęć realizowanych z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość lub innego sposobu realizacji tych zajęćPodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- 19
Zakres przetwarzanych danych:imię i nazwisko, numer PESEL, a w przypadku braku numeru PESEL – seria i numer paszportu lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość, informacje o rodzaju zakupionego sprzętu, oprogramowania lub usługi, o których dofinansowanie ubiega się nauczyciel, data oraz koszt ich zakupu, dane znajdujące się na dowodzie zakupu, miejscowość i data sporządzenia wniosku, oświadczenie nauczyciela, że nie złożył i nie złoży wniosku w innych jednostkach systemu oświaty, kwota dofinansowania, nazwa i adres jednostki systemu oświaty/ organuOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane zebrane w procesie - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WFI - Wydział Finansów OświatowychCel:Przyznanie nauczycielom dofinansowania na zakup sprzętu, oprogramowania lub usługi, przydatnych w prowadzeniu zajęć realizowanych z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość lub innego sposobu realizacji tych zajęćPodstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- 19
Zakres przetwarzanych danych:imię i nazwisko, numer PESEL, a w przypadku braku numeru PESEL – seria i numer paszportu lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość, informacje o rodzaju zakupionego sprzętu, oprogramowania lub usługi, o których dofinansowanie ubiega się nauczyciel, data oraz koszt ich zakupu, dane znajdujące się na dowodzie zakupu, miejscowość i data sporządzenia wniosku, oświadczenie nauczyciela, że nie złożył i nie złoży wniosku w innych jednostkach systemu oświaty, kwota dofinansowania, nazwa i adres jednostki systemu oświaty/ organuOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane zebrane w procesie - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WFI - Wydział Finansów Oświatowych -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Dofinansowanie pracodawcom kosztów kształcenia młodocianego pracownika.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe – art. 122;
- Rozporządzenie Rady Ministrów z 28 maja 1996 r. w sprawie przygotowania zawodowego młodocianych i ich wynagradzania;
- Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z 15 grudnia 2010 r. w sprawie praktycznej nauki zawodu;
- Rozporządzenie Komisji (WE) nr 1407/2013 z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu UE do pomocy de mini mis;
- Rozporządzenie Komisji (WE) nr 1408/2013 z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu UE do pomocy de minimis w sektorze rolnym;
- Ustawa z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej;
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010 r. w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de mini mis;
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 20 marca 2007 r. w sprawie zaświadczeń o pomocy de minimis i pomocy de minimis w rolnictwie i rybołówstwie;
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- Ustawa z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej,
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 sierpnia 2008 r. w sprawie sprawozdań o udzielonej pomocy publicznej, informacji o nieudzieleniu takiej pomocy oraz sprawozdań o zaległościach przedsiębiorców we wpłatach świadczeń należnych na rzecz sektora finansów publicznych.
Zakres przetwarzanych danych:nazwiska i imiona pracodawcy/przedsiębiorcy, młodocianego pracownika, osoby szkolącej, instruktora, beneficjenta lub wspólnika spółki cywilnej, adres pracodawcy/przedsiębiorcy do korespondencji, imię i nazwisko rodzica/opiekuna prawnego młodocianego pracownika, data urodzenia młodocianego pracownika, osoby szkolącej, instruktora, miejsce urodzenia młodocianego pracownika, osoby szkolącej, adres zamieszkania lub pobytu młodocianego pracownika, numer ewidencyjny PESEL młodocianego pracownika Numer Identyfikacji Podatkowej pracodawcy/przedsiębiorcy, wszystkich powiązanych z tym podmiotem przedsiębiorców, beneficjenta lub wspólnika spółki cywilnej, nazwa i adres zakładu pracy, zawód młodocianego pracownika, osoby szkolącej, instruktora wykształcenie młodocianego pracownika, osoby szkolącej, instruktora seria i numer dowodu osobistego pracodawcy/przedsiębiorcy, służbowy numer telefonu pracodawcy/przedsiębiorcy, Okres zatrudnienia i wynagrodzenie młodocianego pracownika, numer rachunku bankowego pracodawcy/przedsiębiorcy, kwota dofinansowania, miejsce nauki i adres instytucji, w której młodociany realizował obowiązkowe dokształcanie teoretyczne, czy pracodawca/przedsiębiorca zatrudniający młodocianego pracownika jest rzemieślnikiem zgodnie z ustawą o rzemiośle, otrzymana pomoc de minimis pracodawcy/przedsiębiorcy, koszty pracodawcy/przedsiębiorcy poniesione na kształcenie ucznia, nazwa podmiotu wnoszącego o udzielenie pomocy de minimis lub wspólnika spółki cywilnej, identyfikator gminy, w której podmiot ma miejsce zamieszkania albo siedzibę, forma prawna podmiotu, wielkość podmiotu, klasa działalności wg PKD, data utworzenia podmiotu, powiązania z innymi przedsiębiorcami, adres zamieszkania lub siedziby beneficjenta de minimis lub wspólnika spółki cywilnej, REGON.Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane zebrane w procesie - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WFI - Wydział Finansów OświatowychCel:Dofinansowanie pracodawcom kosztów kształcenia młodocianego pracownika.Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe – art. 122;
- Rozporządzenie Rady Ministrów z 28 maja 1996 r. w sprawie przygotowania zawodowego młodocianych i ich wynagradzania;
- Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z 15 grudnia 2010 r. w sprawie praktycznej nauki zawodu;
- Rozporządzenie Komisji (WE) nr 1407/2013 z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu UE do pomocy de mini mis;
- Rozporządzenie Komisji (WE) nr 1408/2013 z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu UE do pomocy de minimis w sektorze rolnym;
- Ustawa z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej;
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010 r. w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de mini mis;
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 20 marca 2007 r. w sprawie zaświadczeń o pomocy de minimis i pomocy de minimis w rolnictwie i rybołówstwie;
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- Ustawa z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej,
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 sierpnia 2008 r. w sprawie sprawozdań o udzielonej pomocy publicznej, informacji o nieudzieleniu takiej pomocy oraz sprawozdań o zaległościach przedsiębiorców we wpłatach świadczeń należnych na rzecz sektora finansów publicznych.
Zakres przetwarzanych danych:nazwiska i imiona pracodawcy/przedsiębiorcy, młodocianego pracownika, osoby szkolącej, instruktora, beneficjenta lub wspólnika spółki cywilnej, adres pracodawcy/przedsiębiorcy do korespondencji, imię i nazwisko rodzica/opiekuna prawnego młodocianego pracownika, data urodzenia młodocianego pracownika, osoby szkolącej, instruktora, miejsce urodzenia młodocianego pracownika, osoby szkolącej, adres zamieszkania lub pobytu młodocianego pracownika, numer ewidencyjny PESEL młodocianego pracownika Numer Identyfikacji Podatkowej pracodawcy/przedsiębiorcy, wszystkich powiązanych z tym podmiotem przedsiębiorców, beneficjenta lub wspólnika spółki cywilnej, nazwa i adres zakładu pracy, zawód młodocianego pracownika, osoby szkolącej, instruktora wykształcenie młodocianego pracownika, osoby szkolącej, instruktora seria i numer dowodu osobistego pracodawcy/przedsiębiorcy, służbowy numer telefonu pracodawcy/przedsiębiorcy, Okres zatrudnienia i wynagrodzenie młodocianego pracownika, numer rachunku bankowego pracodawcy/przedsiębiorcy, kwota dofinansowania, miejsce nauki i adres instytucji, w której młodociany realizował obowiązkowe dokształcanie teoretyczne, czy pracodawca/przedsiębiorca zatrudniający młodocianego pracownika jest rzemieślnikiem zgodnie z ustawą o rzemiośle, otrzymana pomoc de minimis pracodawcy/przedsiębiorcy, koszty pracodawcy/przedsiębiorcy poniesione na kształcenie ucznia, nazwa podmiotu wnoszącego o udzielenie pomocy de minimis lub wspólnika spółki cywilnej, identyfikator gminy, w której podmiot ma miejsce zamieszkania albo siedzibę, forma prawna podmiotu, wielkość podmiotu, klasa działalności wg PKD, data utworzenia podmiotu, powiązania z innymi przedsiębiorcami, adres zamieszkania lub siedziby beneficjenta de minimis lub wspólnika spółki cywilnej, REGON.Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane zebrane w procesie - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WFI - Wydział Finansów Oświatowych -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Udzielanie pomocy finansowej uczniom na zakup podręczników i materiałów edukacyjnych.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty,
- rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 26 czerwca 2020 r. w sprawie szczegółowych warunków udzielania pomocy finansowej uczniom niepełnosprawnym w formie dofinansowania zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych w latach 2020
- 2022.
Zakres przetwarzanych danych:nazwiska i imiona, nazwa i adres siedziby szkoły, klasa do której uczęszcza uczeń, numer rachunku bankowego.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- dane zebrane w procesie - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WFI - Wydział Finansów OświatowychCel:Udzielanie pomocy finansowej uczniom na zakup podręczników i materiałów edukacyjnych.Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty,
- rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 26 czerwca 2020 r. w sprawie szczegółowych warunków udzielania pomocy finansowej uczniom niepełnosprawnym w formie dofinansowania zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych w latach 2020
- 2022.
Zakres przetwarzanych danych:nazwiska i imiona, nazwa i adres siedziby szkoły, klasa do której uczęszcza uczeń, numer rachunku bankowego.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- dane zebrane w procesie - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WFI - Wydział Finansów Oświatowych -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Dopełnienie obowiązków Gminy w zakresie wprowadzania danych do Systemu Informacji Oświatowej.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 r. o systemie informacji oświatowej.
Zakres przetwarzanych danych:nazwiska, imiona, data urodzenia, numer PESEL, miejsce pracy, seria oraz numer paszportu lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość, płeć, kraj pochodzenia,status ucznia w zakresie obowiązku nauki,stopień awansu zawodowego w zakresie nauczyciela mianowanego,data uzyskania stopnia awansu zawodowego na nauczyciela mianowanego, adres zamieszkania, adres zameldowania, telefon, e-mail.Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane otrzymane w wersji papierowej zebrane w procesie, zgromadzone w bazie danych SIO dane organów prowadzących będących osobami fizycznymi, zgromadzone w bazie danych SIO dane dyrektorów szkół i placówek prowadzonych przez JST oraz inne niż JST - w zakresie imion i nazwisk - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- zgromadzone w bazie danych SIO dane dyrektorów szkół i placówek prowadzonych przez JST oraz inne niż JST - w pozostałym zakresie - 20 lat od dnia wprowadzenia do zbioru danych ostatniej informacji o placówce
- zgromadzone w bazie danych SIO dane nauczycieli, którzy uzyskali stopień awansu zawodowego na nauczyciela mianowanego - 10 lat od dnia wprowadzenia do zbioru danych ostatniej informacji o nauczycielu
- zgromadzone w bazie danych SIO dane absolwentów szkoły podstawowej w zakresie spełniania obowiązku nauki - 5 lat od dnia wprowadzenia do zbioru danych ostatniej informacji o absolwencie
Komórka merytoryczna:WFI - Wydział Finansów OświatowychCel:Dopełnienie obowiązków Gminy w zakresie wprowadzania danych do Systemu Informacji Oświatowej.Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 r. o systemie informacji oświatowej.
Zakres przetwarzanych danych:nazwiska, imiona, data urodzenia, numer PESEL, miejsce pracy, seria oraz numer paszportu lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość, płeć, kraj pochodzenia,status ucznia w zakresie obowiązku nauki,stopień awansu zawodowego w zakresie nauczyciela mianowanego,data uzyskania stopnia awansu zawodowego na nauczyciela mianowanego, adres zamieszkania, adres zameldowania, telefon, e-mail.Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane otrzymane w wersji papierowej zebrane w procesie, zgromadzone w bazie danych SIO dane organów prowadzących będących osobami fizycznymi, zgromadzone w bazie danych SIO dane dyrektorów szkół i placówek prowadzonych przez JST oraz inne niż JST - w zakresie imion i nazwisk - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- zgromadzone w bazie danych SIO dane dyrektorów szkół i placówek prowadzonych przez JST oraz inne niż JST - w pozostałym zakresie - 20 lat od dnia wprowadzenia do zbioru danych ostatniej informacji o placówce
- zgromadzone w bazie danych SIO dane nauczycieli, którzy uzyskali stopień awansu zawodowego na nauczyciela mianowanego - 10 lat od dnia wprowadzenia do zbioru danych ostatniej informacji o nauczycielu
- zgromadzone w bazie danych SIO dane absolwentów szkoły podstawowej w zakresie spełniania obowiązku nauki - 5 lat od dnia wprowadzenia do zbioru danych ostatniej informacji o absolwencie
Komórka merytoryczna:WFI - Wydział Finansów Oświatowych -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Wprowadzanie informacji o realizowanych we Wrocławiu inwestycjach do systemu monitorowania SMP.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
Zakres przetwarzanych danych:identyfikator użytkownika w systemie, nazwisko, imię, e-mail służbowy, nazwa jednostki gminnej, nazwa wykonawcy zadania zgodnie z podpisaną umową, ewentualnie inne dane wykonawcy zawarte w umowie /o realizację projektu/,Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane systemowe - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)-zakończeniu monitoringu projektu
Komórka merytoryczna:WIM - Wydział Inżynierii MiejskiejCel:Obsługa systemów informatycznych składających się na System Informacji PrzestrzennejPodstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e) konieczność prawidłowego funkcjonowania Systemu Informacji Przestrzennej (ewidencja użytkowników, przydzielanie uprawnień), który gromadzi oraz przetwarza dane przestrzenne związane z realizacją zadań ustawowych poszczególnych jednostek organizacyjnych gminy
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, identyfikator w systemie, nr faksu, stanowisko, lokalizacja, jednostka organizacyjna, dział.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:BRW - Biuro Rozwoju WrocławiaCel:Obsługa systemów informatycznych składających się na System Informacji PrzestrzennejPodstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e) konieczność prawidłowego funkcjonowania Systemu Informacji Przestrzennej (ewidencja użytkowników, przydzielanie uprawnień), który gromadzi oraz przetwarza dane przestrzenne związane z realizacją zadań ustawowych poszczególnych jednostek organizacyjnych gminy
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, identyfikator w systemie, nr faksu, stanowisko, lokalizacja, jednostka organizacyjna, dział.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:BRW - Biuro Rozwoju WrocławiaCel:Obsługa systemów informatycznych wspierających procesy Wydziału Księgowości: EOF, KSAT 2000i, V-7, Besti@, Konsolidacja RB, JPK_VAT i JPK_FAPodstawa prawna:- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
Zakres przetwarzanych danych:Identyfikator w systemie, nazwisko, imię, numer telefonu, numer faksu, adres e-mail, stanowisko, lokalizacja, jednostka organizacyjna, działOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane zawarte w zasobie zgodnie z kategorią archiwalną B-10 - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WKS - Wydział KsięgowościCel:Obsługa systemów informatycznych wspierających procesy Wydziału Księgowości: EOF, KSAT 2000i, V-7, Besti@, Konsolidacja RB, JPK_VAT i JPK_FAPodstawa prawna:- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
Zakres przetwarzanych danych:Identyfikator w systemie, nazwisko, imię, numer telefonu, numer faksu, adres e-mail, stanowisko, lokalizacja, jednostka organizacyjna, działOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane zawarte w zasobie zgodnie z kategorią archiwalną B-10 - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WKS - Wydział KsięgowościCel:Wprowadzanie informacji o realizowanych we Wrocławiu inwestycjach do systemu monitorowania SMP.Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
Zakres przetwarzanych danych:identyfikator użytkownika w systemie, nazwisko, imię, e-mail służbowy, nazwa jednostki gminnej, nazwa wykonawcy zadania zgodnie z podpisaną umową, ewentualnie inne dane wykonawcy zawarte w umowie /o realizację projektu/,Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane systemowe - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)-zakończeniu monitoringu projektu
Komórka merytoryczna:WIM - Wydział Inżynierii Miejskiej -
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
-
Cel:Tworzenie centralnej ewidencji VAT Gminy Wrocław zgodnie z przepisami prawa.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z 5 września 2016r. o szczególnych zasadach rozliczeń podatku od towarów i usług oraz dokonywania zwrotu środków publicznych przeznaczonych na realizację projektów finansowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej lub od państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu przez jednostki samorządu terytorialnego;
- ustawa z dnia 11 marca 2004 o podatku od towarów i usług.
- rozporządzenie Ministra Finansów, Inwestycji i Rozwoju z dnia 15 października 2019 r. w sprawie szczegółowego zakresu danych zawartych w deklaracjach podatkowych i ewidencji w zakresie podatku od towarów i usług
Zakres przetwarzanych danych:Imię, nazwisko, NIP, adres, pesel, nr działki geodezyjnej, nr aktu notarialnego, nr księgi wieczystejOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane zawarte w zasobie zgodnie z kategorią archiwalną B-10. - Zgodnie z kategorią archiwalną dane są przechowywane: 10 lat po czym są brakowane.
Komórka merytoryczna:WKS - Wydział KsięgowościCel:Tworzenie centralnej ewidencji VAT Gminy Wrocław zgodnie z przepisami prawa.Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z 5 września 2016r. o szczególnych zasadach rozliczeń podatku od towarów i usług oraz dokonywania zwrotu środków publicznych przeznaczonych na realizację projektów finansowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej lub od państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu przez jednostki samorządu terytorialnego;
- ustawa z dnia 11 marca 2004 o podatku od towarów i usług.
- rozporządzenie Ministra Finansów, Inwestycji i Rozwoju z dnia 15 października 2019 r. w sprawie szczegółowego zakresu danych zawartych w deklaracjach podatkowych i ewidencji w zakresie podatku od towarów i usług
Zakres przetwarzanych danych:Imię, nazwisko, NIP, adres, pesel, nr działki geodezyjnej, nr aktu notarialnego, nr księgi wieczystejOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane zawarte w zasobie zgodnie z kategorią archiwalną B-10. - Zgodnie z kategorią archiwalną dane są przechowywane: 10 lat po czym są brakowane.
Komórka merytoryczna:WKS - Wydział Księgowości -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Prowadzenie rejestru chorób i podejrzeń zawodowych zgodnie z wymogami ustawy.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- kodeks Pracy,
- ustawa o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych,
- rozporządzenie Rady Ministrów z 30 czerwca 2009 r. w sprawie chorób zawodowych.
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, adres zamieszkania, data urodzenia, miejsce urodzenia, numer PESEL, nazwa pracodawcy, Regon, pełna nazwa choroby zawodowej.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:ZBH - Zespół ds. Bezpieczeństwa i Higieny PracyCel:Prowadzenie rejestru zgodnie z wymogami prawa - kodeks pracy, Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie ustalania okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, ustawa o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych.Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa kodeks pracy,
- rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie ustalenia okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, Ustawa o ubezpieczeniu Społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, Ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, imię ojca, adres zamieszkania, data urodzenia, miejsce urodzenia, numer PESEL, numer NIP, opis okoliczności wypadku, dokumentacja fotograficzna.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- rejestr i protokół powypadkowy - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:ZBH - Zespół ds. Bezpieczeństwa i Higieny PracyCel:Prowadzenie rejestru zgodnie z wymogami prawa - kodeks pracy, Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie ustalania okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, ustawa o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych.Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa kodeks pracy,
- rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie ustalenia okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, Ustawa o ubezpieczeniu Społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, Ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, imię ojca, adres zamieszkania, data urodzenia, miejsce urodzenia, numer PESEL, numer NIP, opis okoliczności wypadku, dokumentacja fotograficzna.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- rejestr i protokół powypadkowy - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:ZBH - Zespół ds. Bezpieczeństwa i Higieny PracyCel:Prowadzenie rejestru chorób i podejrzeń zawodowych zgodnie z wymogami ustawy.Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- kodeks Pracy,
- ustawa o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych,
- rozporządzenie Rady Ministrów z 30 czerwca 2009 r. w sprawie chorób zawodowych.
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, adres zamieszkania, data urodzenia, miejsce urodzenia, numer PESEL, nazwa pracodawcy, Regon, pełna nazwa choroby zawodowej.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:ZBH - Zespół ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Ewidencja składów organów spółek prawa handlowego z udziałem Gminy Wrocław.Podstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2015 r. poz. 1515)
- ustawa z dnia 20 grudnia 1996 r. o gospodarce komunalnej (Dz.U. z 2011 r. Nr 45, poz. 236 z późn. zm)
- ustawa z dnia 3 marca 2000 r. o wynagradzaniu osób kierujących podmiotami prawnymi (Dz. U. z 2013 r. poz 254)
Zakres przetwarzanych danych:imiona, przebieg pracy zawodowej, wysokość wynagrodzenia, adres zamieszkania, nazwisko, data urodzenia, adres e-mail, numer telefonu, zawód, miejsce pracy, wykształcenie.Okresy przetwarzania danych:- Pozostałe dane - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- Wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - Do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
Komórka merytoryczna:BNW - Biuro Nadzoru WłaścicielskiegoCel:Ewidencja składów organów spółek prawa handlowego z udziałem Gminy Wrocław.Podstawa prawna:- zgoda podmiotu danych
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2015 r. poz. 1515)
- ustawa z dnia 20 grudnia 1996 r. o gospodarce komunalnej (Dz.U. z 2011 r. Nr 45, poz. 236 z późn. zm)
- ustawa z dnia 3 marca 2000 r. o wynagradzaniu osób kierujących podmiotami prawnymi (Dz. U. z 2013 r. poz 254)
Zakres przetwarzanych danych:imiona, przebieg pracy zawodowej, wysokość wynagrodzenia, adres zamieszkania, nazwisko, data urodzenia, adres e-mail, numer telefonu, zawód, miejsce pracy, wykształcenie.Okresy przetwarzania danych:- Pozostałe dane - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- Wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - Do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
Komórka merytoryczna:BNW - Biuro Nadzoru Właścicielskiego -
Cel:Wykonywanie czynności związanych z gospodarowaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Wrocław, w zakresie realizacji uprawnienia lub dopełnienia obowiązków określonych w przepisach prawaPodstawa prawna:
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny,
- ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami,
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece, ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o spółdzielniach mieszkaniowych,
- ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości,
- ustawa z dnia 27.03.2003 r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- ustawa z dnia 20 lipca 1990 r. o wliczaniu okresów pracy w indywidualnym gospodarstwie rolnym do pracowniczego stażu pracy,
- ustawa z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników,
- ustawa z dnia 24 lutego 1989 r. o zmianie ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników indywidualnych i członków ich rodzin oraz o zmianie
- ustawa o podatku rolnym,
- ustawa z dnia 13 grudnia 2013 r. o rodzinnych ogrodach działkowych,
- ustawa z dnia 10 maja 1990 r. – Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych,
- ustawa z dnia 13 października 1998 r. – Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną,
- ustawa z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
- ustawa z dnia z dnia 17 maja 1989 r. – prawo geodezyjne i kartograficzne,
- ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. o przekształcaniu prawa użytkowania gruntów zabudowanych na cle mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów na podstawie zmiany do ustawy dokonanej w myśl art. 20 pkt 7) ustawy z dnia 13 czerwca 2019 o Krajowym Zasobie Nieruchomości oraz niektórych innych ustaw
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
Zakres przetwarzanych danych:nazwisko, imiona, imię ojca, imię matki, adres zamieszkania, adres do korespondencji, adres e-mail, numer PESEL, numer telefonu, seria i numer dowodu osobistego, numer NIP, numer księgi wieczystej, dane ewidencyjne nieruchomości, udział w nieruchomości.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- dokumentacja zadań dotyczących gospodarowaniem nieruchomościami, w szczególności wniosek o jednorazowe wniesienie opłaty oraz udzielenie bonifikaty wraz z dokumentami składanymi na dowód spełnienia przesłanek ustawowej bonifikaty w wysokości 99%-ustanawianie trwałych tytułów prawnych do nieruchomości w szczególności: sprzedaż nieruchomości, oddawanie nieruchomości w użytkowanie wieczyste,przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- ustalenie dodatkowej opłaty rocznej; udzielenie bonifikaty od opłaty rocznej; naliczenie / pomniejszenie / rozliczenie opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej; określenie wysokości stawki procentowej opłaty rocznej z urzędu; aktualizacja opłaty rocznej ; zmiana stawki procentowej opłaty rocznej; (przechowanie dokumentów księgowych przez okresy wskazane przez Ustawę o rachunkowości) - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- comiesięczne rejestry sprzedaży i zakupów VAT (zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług oraz ordynacją podatkową) oraz naliczenie opłaty adiacenckiej - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- Dane dotyczące rozwiązania umowy użytkowania wieczystego w ramach sprawowania nadzoru właścicielskiego nad nieruchomościami oddanymi w użytkowanie wieczyste oraz dane dotyczące wygaśnięcie prawa użytkowania wieczystego (upływ terminu) - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- Dane dotyczące: wydzierżawiania nieruchomości gminnych,czasowego udostępniania,stwierdzenia i obsługa bezumownego zajęcia, ustanawiania ograniczonych praw rzeczowych, naliczenia opłaty planistycznej, ustalenia i wypłaty odszkodowania za utratę praw do nieruchomości,składania wniosków o założenie księgi wieczystej lub o wpis do księgi wieczystej, regulacji zapisów w księgach wieczystych oraz w ewidencji gruntów i budynków,regulacji stanu prawnego rodzinnych ogrodów działkowych - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WNK - Wydział Nieruchomości KomunalnychCel:Zawarcie umowy sprzedaży lokalu w formie aktu notarialnegoPodstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. nr 115, poz. 741 z późn.zm.)
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, adres zamieszkania,.Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:WNS - Wydział Nabywania i Sprzedaży NieruchomościCel:Zawarcie umowy sprzedaży lokalu w formie aktu notarialnegoPodstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. nr 115, poz. 741 z późn.zm.)
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, adres zamieszkania,.Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:WNS - Wydział Nabywania i Sprzedaży NieruchomościCel:Gospodarowanie i zarządzanie nieruchomościami, w tym m.in.: ustalenie i pobranie opłat,ustalenie wysokości odszkodowania,ustalenie wartości nieruchomości w celu jej zbycia,ustanowienie służebności,ustalenie wysokości wynagrodzenia za bezumowne korzystanie,regulacja stanu formalno-prawnego nieruchomości,ustalenie i obsługa praw do nieruchomości,udostępnienie informacji publicznej,wydanie zaświadczenia,udzielenie bonifikaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własnościPodstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 10 lipca 2018 o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów,
- ustawa z dnia 21 sierpnia 1999 r. o gospodarce nieruchomościami,
- ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny,
- ustawa o ochronie praw lokatorów,
- ustawa z dnia 14.06.1960 kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa z dnia 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych
- ustawa z dnia 13.06.2019 r. o zmianie ustawy o Krajowym Zasobie Nieruchomości oraz niektórych innych ustaw
Zakres przetwarzanych danych:nazwisko, imię ojca, imię matki, adres do korespondencji, data urodzenia, miejsce urodzenia, numer PESEL, adres zamieszkania lub pobytu, numer telefonu, seria i numer dowodu osobistego, numer NIP, nr rachunku bankowego, imiona, dane geodezyjne nieruchomości, numer księgi wieczystej, wysokość dochodów, dane finansowe, informacje o wysokości zobowiązań i posiadanym majątku, informacja o prowadzeniu działalności gospodarczej, identyfikatory przetwarzanych danych osobowych (w tym identyfikatory systemowe), decyzja/orzeczenie o niepełnosprawności, ciężkim i nieodwracalnym upośledzeniu albo nieuleczalnej chorobie zagrażającej życiu, które powstały w prenatalnym okresie rozwoju dziecka lub w czasie porodu; dokument: potwierdzający inwalidztwo wojenne i wojskowe; przyznanie Karty Dużej Rodziny; posiadanie statusu kombatanta, ofiary represji wojennych i okresu powojennego
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- dane dotyczące: realizacja obowiązku prawnego w związku z koniecznością ustalenia opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego; zezwolenia na czasowe zajęcie nieruchomości; rejestry podatkowe, ewidencje i wykazy w tym zakresie; dochody majątku Skarbu Państwa; Dotacje; Wyjaśnienia, interpretacje,opinie,akty prawne dotyczące zagadnień z zakresu rachunkowości, księgowości i obsługi kasowej; obrót bezgotówkowy - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- dane dotyczace spraw służebności gruntowych - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- dane dotyczące przekazywania nieruchomości do korzystania, w tym w dzierżawę lub najem, ustalanie odszkodowania za nieruchomość - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- dane dotyczace gospodarowania nieruchomościami: wykonywanie, ograniczanie, pozbawianie praw do nieruchomości oraz zwrot nieruchomości; wiedza o nieruchomościach i jej aktualizacja; sprzedaż nieruchomości; przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności; przejmowanie nieruchomosci na rzecz Skarbu Państwa; wyjaśnienia, interpretacje, opinie, akty prawne dotyczące gospodarowania nieruchomościami - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:WSP - Wydział Nieruchomości Skarbu PaństwaCel:Gospodarowanie i zarządzanie nieruchomościami, w tym m.in.: ustalenie i pobranie opłat,ustalenie wysokości odszkodowania,ustalenie wartości nieruchomości w celu jej zbycia,ustanowienie służebności,ustalenie wysokości wynagrodzenia za bezumowne korzystanie,regulacja stanu formalno-prawnego nieruchomości,ustalenie i obsługa praw do nieruchomości,udostępnienie informacji publicznej,wydanie zaświadczenia,udzielenie bonifikaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własnościPodstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 10 lipca 2018 o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów,
- ustawa z dnia 21 sierpnia 1999 r. o gospodarce nieruchomościami,
- ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny,
- ustawa o ochronie praw lokatorów,
- ustawa z dnia 14.06.1960 kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa z dnia 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych
- ustawa z dnia 13.06.2019 r. o zmianie ustawy o Krajowym Zasobie Nieruchomości oraz niektórych innych ustaw
Zakres przetwarzanych danych:nazwisko, imię ojca, imię matki, adres do korespondencji, data urodzenia, miejsce urodzenia, numer PESEL, adres zamieszkania lub pobytu, numer telefonu, seria i numer dowodu osobistego, numer NIP, nr rachunku bankowego, imiona, dane geodezyjne nieruchomości, numer księgi wieczystej, wysokość dochodów, dane finansowe, informacje o wysokości zobowiązań i posiadanym majątku, informacja o prowadzeniu działalności gospodarczej, identyfikatory przetwarzanych danych osobowych (w tym identyfikatory systemowe), decyzja/orzeczenie o niepełnosprawności, ciężkim i nieodwracalnym upośledzeniu albo nieuleczalnej chorobie zagrażającej życiu, które powstały w prenatalnym okresie rozwoju dziecka lub w czasie porodu; dokument: potwierdzający inwalidztwo wojenne i wojskowe; przyznanie Karty Dużej Rodziny; posiadanie statusu kombatanta, ofiary represji wojennych i okresu powojennego
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- dane dotyczące: realizacja obowiązku prawnego w związku z koniecznością ustalenia opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego; zezwolenia na czasowe zajęcie nieruchomości; rejestry podatkowe, ewidencje i wykazy w tym zakresie; dochody majątku Skarbu Państwa; Dotacje; Wyjaśnienia, interpretacje,opinie,akty prawne dotyczące zagadnień z zakresu rachunkowości, księgowości i obsługi kasowej; obrót bezgotówkowy - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- dane dotyczace spraw służebności gruntowych - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- dane dotyczące przekazywania nieruchomości do korzystania, w tym w dzierżawę lub najem, ustalanie odszkodowania za nieruchomość - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- dane dotyczace gospodarowania nieruchomościami: wykonywanie, ograniczanie, pozbawianie praw do nieruchomości oraz zwrot nieruchomości; wiedza o nieruchomościach i jej aktualizacja; sprzedaż nieruchomości; przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności; przejmowanie nieruchomosci na rzecz Skarbu Państwa; wyjaśnienia, interpretacje, opinie, akty prawne dotyczące gospodarowania nieruchomościami - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:WSP - Wydział Nieruchomości Skarbu PaństwaCel:Wykonywanie czynności związanych z gospodarowaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Wrocław, w zakresie realizacji uprawnienia lub dopełnienia obowiązków określonych w przepisach prawaPodstawa prawna:- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny,
- ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami,
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece, ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o spółdzielniach mieszkaniowych,
- ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości,
- ustawa z dnia 27.03.2003 r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- ustawa z dnia 20 lipca 1990 r. o wliczaniu okresów pracy w indywidualnym gospodarstwie rolnym do pracowniczego stażu pracy,
- ustawa z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników,
- ustawa z dnia 24 lutego 1989 r. o zmianie ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników indywidualnych i członków ich rodzin oraz o zmianie
- ustawa o podatku rolnym,
- ustawa z dnia 13 grudnia 2013 r. o rodzinnych ogrodach działkowych,
- ustawa z dnia 10 maja 1990 r. – Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych,
- ustawa z dnia 13 października 1998 r. – Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną,
- ustawa z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
- ustawa z dnia z dnia 17 maja 1989 r. – prawo geodezyjne i kartograficzne,
- ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. o przekształcaniu prawa użytkowania gruntów zabudowanych na cle mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów na podstawie zmiany do ustawy dokonanej w myśl art. 20 pkt 7) ustawy z dnia 13 czerwca 2019 o Krajowym Zasobie Nieruchomości oraz niektórych innych ustaw
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
Zakres przetwarzanych danych:nazwisko, imiona, imię ojca, imię matki, adres zamieszkania, adres do korespondencji, adres e-mail, numer PESEL, numer telefonu, seria i numer dowodu osobistego, numer NIP, numer księgi wieczystej, dane ewidencyjne nieruchomości, udział w nieruchomości.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- dokumentacja zadań dotyczących gospodarowaniem nieruchomościami, w szczególności wniosek o jednorazowe wniesienie opłaty oraz udzielenie bonifikaty wraz z dokumentami składanymi na dowód spełnienia przesłanek ustawowej bonifikaty w wysokości 99%-ustanawianie trwałych tytułów prawnych do nieruchomości w szczególności: sprzedaż nieruchomości, oddawanie nieruchomości w użytkowanie wieczyste,przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- ustalenie dodatkowej opłaty rocznej; udzielenie bonifikaty od opłaty rocznej; naliczenie / pomniejszenie / rozliczenie opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej; określenie wysokości stawki procentowej opłaty rocznej z urzędu; aktualizacja opłaty rocznej ; zmiana stawki procentowej opłaty rocznej; (przechowanie dokumentów księgowych przez okresy wskazane przez Ustawę o rachunkowości) - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- comiesięczne rejestry sprzedaży i zakupów VAT (zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług oraz ordynacją podatkową) oraz naliczenie opłaty adiacenckiej - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- Dane dotyczące rozwiązania umowy użytkowania wieczystego w ramach sprawowania nadzoru właścicielskiego nad nieruchomościami oddanymi w użytkowanie wieczyste oraz dane dotyczące wygaśnięcie prawa użytkowania wieczystego (upływ terminu) - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- Dane dotyczące: wydzierżawiania nieruchomości gminnych,czasowego udostępniania,stwierdzenia i obsługa bezumownego zajęcia, ustanawiania ograniczonych praw rzeczowych, naliczenia opłaty planistycznej, ustalenia i wypłaty odszkodowania za utratę praw do nieruchomości,składania wniosków o założenie księgi wieczystej lub o wpis do księgi wieczystej, regulacji zapisów w księgach wieczystych oraz w ewidencji gruntów i budynków,regulacji stanu prawnego rodzinnych ogrodów działkowych - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WNK - Wydział Nieruchomości Komunalnych -
Cel:Realizacja obowiązków wynikających z przepisów prawa.Podstawa prawna:
- przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
Zakres przetwarzanych danych:adres, imię, nazwisko.Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WIM - Wydział Inżynierii Miejskiej