Wyciąg z rejestru czynności przetwarzania administratora danych
Jakie informacje są prezentowane na tej stronie
Na tej stronie prezentowany jest wyciąg z rejestru czynności przetwarzania danych osobowych prowadzonego przez administratora danych. Informacje mają charakter poglądowy oraz informacyjny i są przeznaczone przede wszystkim dla podmiotów danych (osób, których dane są przetwarzane). Nie jest to formalny i pełny rejestr czynności przetwarzania danych osobowych w rozumieniu artykułu 30 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).
Dane są aktualizowane automatycznie raz dziennie.
Administrator danych
Administratorem danych osobowych jest Prezydent Wrocławia bądź Gmina Wrocław z siedzibą we Wrocławiu.
Z administratorem można się skontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław
- przez e-mail kum@um.wroc.pl
- telefonicznie: +48 71 777 77 77
Inspektor Ochrony Danych
Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Jest nim Sebastian Sobecki.
Inspektor to osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z przysługujących praw związanych z przetwarzaniem danych.
Można się z nim kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: ul. G. Zapolskiej 4, 50-032 Wrocław
- przez e-mail: iod@um.wroc.pl
- telefonicznie: +48 71 777 77 24.
Lista czynności przetwarzania danych osobowych
-
Cel:Przetwarzanie danych na potrzeby badań, analiz i raportów oraz przeprowadzania konsultacji społecznych w celu opracowania i realizacji strategii rozwoju WrocławiaPodstawa prawna:
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, płeć, wiek, telefon kontaktowy, adres e-mail, miasto zamieszkania, wykształcenie, rodzaj szkoły do której uczęszcza, klasa, rok studiówOkresy przetwarzania danych:- wszystkie dane - Dane będą przechowywane przez 25 lat w archiwum zakładowym, następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego
Komórka merytoryczna:BSM - Biuro Strategii MiastaCel:Przetwarzanie danych na potrzeby badań, analiz i raportów oraz przeprowadzania konsultacji społecznych w celu opracowania i realizacji strategii rozwoju WrocławiaPodstawa prawna:- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, płeć, wiek, telefon kontaktowy, adres e-mail, miasto zamieszkania, wykształcenie, rodzaj szkoły do której uczęszcza, klasa, rok studiówOkresy przetwarzania danych:- wszystkie dane - Dane będą przechowywane przez 25 lat w archiwum zakładowym, następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego
Komórka merytoryczna:BSM - Biuro Strategii Miasta -
Cel:Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji przyznania pomocy zdrowotnej dla nauczyciela, nauczyciela emeryta, nauczyciela rencisty oraz nauczyciela pobierającego nauczycielskie świadczenia kompensacyjne.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ustawa z dnia 24 lipca 2015 r. o Radzie Dialogu Społecznego i innych instytucjach dialogu społecznego ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym
Zakres przetwarzanych danych:Wnioskodawca: nazwisko, imię, PESEL, adres korespondencyjny, nr telefonu, nazwa placówki, stanowisko/status, ilość osób w rodzinie, miesięczny dochód przypadający na jednego członka rodziny, numer rachunku bankowego, uzasadnienie wniosku, wysokość przyznanej zapomogi. Członek Komisji: nazwisko, imię, funkcja, telefon służbowy, e-mail służbowy.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- Dane przetwarzane do czasu rozpatrzenia wniosku o przyznanie pomocy zdrowotnej. - 1 rok od zakończenia sprawy
- Dane o przyznanej zapomodze zdrowotnej. - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy
Komórka merytoryczna:BOE - Biuro Obsługi EdukacjiCel:Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji przyznania pomocy zdrowotnej dla nauczyciela, nauczyciela emeryta, nauczyciela rencisty oraz nauczyciela pobierającego nauczycielskie świadczenia kompensacyjne.Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ustawa z dnia 24 lipca 2015 r. o Radzie Dialogu Społecznego i innych instytucjach dialogu społecznego ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym
Zakres przetwarzanych danych:Wnioskodawca: nazwisko, imię, PESEL, adres korespondencyjny, nr telefonu, nazwa placówki, stanowisko/status, ilość osób w rodzinie, miesięczny dochód przypadający na jednego członka rodziny, numer rachunku bankowego, uzasadnienie wniosku, wysokość przyznanej zapomogi. Członek Komisji: nazwisko, imię, funkcja, telefon służbowy, e-mail służbowy.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- Dane przetwarzane do czasu rozpatrzenia wniosku o przyznanie pomocy zdrowotnej. - 1 rok od zakończenia sprawy
- Dane o przyznanej zapomodze zdrowotnej. - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy
Komórka merytoryczna:BOE - Biuro Obsługi Edukacji -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Przyznanie nauczycielom dofinansowania na zakup sprzętu, oprogramowania lub usługi, przydatnych w prowadzeniu zajęć realizowanych z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość lub innego sposobu realizacji tych zajęćPodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- 19
Zakres przetwarzanych danych:imię i nazwisko, numer PESEL, a w przypadku braku numeru PESEL – seria i numer paszportu lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość, informacje o rodzaju zakupionego sprzętu, oprogramowania lub usługi, o których dofinansowanie ubiega się nauczyciel, data oraz koszt ich zakupu, dane znajdujące się na dowodzie zakupu, miejscowość i data sporządzenia wniosku, oświadczenie nauczyciela, że nie złożył i nie złoży wniosku w innych jednostkach systemu oświaty, kwota dofinansowania, nazwa i adres jednostki systemu oświaty/ organuOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane zebrane w procesie - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WFI - Wydział Finansów OświatowychCel:Przyznanie nauczycielom dofinansowania na zakup sprzętu, oprogramowania lub usługi, przydatnych w prowadzeniu zajęć realizowanych z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość lub innego sposobu realizacji tych zajęćPodstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- 19
Zakres przetwarzanych danych:imię i nazwisko, numer PESEL, a w przypadku braku numeru PESEL – seria i numer paszportu lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość, informacje o rodzaju zakupionego sprzętu, oprogramowania lub usługi, o których dofinansowanie ubiega się nauczyciel, data oraz koszt ich zakupu, dane znajdujące się na dowodzie zakupu, miejscowość i data sporządzenia wniosku, oświadczenie nauczyciela, że nie złożył i nie złoży wniosku w innych jednostkach systemu oświaty, kwota dofinansowania, nazwa i adres jednostki systemu oświaty/ organuOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane zebrane w procesie - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WFI - Wydział Finansów Oświatowych -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:• prowadzenia ewidencji zbiorników bezodpływowych w celu kontroli częstotliwości ich opróżniania oraz w celu opracowania planu rozwoju sieci kanalizacyjnej; Ewidencja zbiorników bezodpływowych i kontrola nieruchomości w zakresie gospodarki nieczystościami ciekłymi (art. 3 ust. 3 pkt 1 oraz art. 3 ust.5 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie) i inne cele wymienione we wniosku z dnia 7.03.2023 BBI.142.2.12.2023Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) • ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach • ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach • ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego • ustawa z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców • ustawa z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji • ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej
Zakres przetwarzanych danych:Imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres zameldowania, adres do korespondencji, numer telefonu, adres e-mail, oznaczenie nieruchomości (nr działki, arkusz mapy, obręb), numer KW, Pesel, Regon, NIPOkresy przetwarzania danych:- dane zwykłe osób fizycznych lub osób fizycznych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, reprezentanci osób prawnych w zakresie decyzji administracyjnych dotyczących zezwalania na prowadzenie odzyskiwania, unieszkodliwiania, zbierania lub transportu odpadów oraz nakazów usunięcia odpadów (tej kwestii o której mówi symbol JRWA o kategorii arch. B5) - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- dane zwykłe osób fizycznych lub osób fizycznych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, reprezentanci osób prawnych w zakresie pozwoleń na wprowadzanie do środowiska substancji (tej kwestii o której mówi symbol JRWA o kategorii arch. BE10) - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- Dane osób fizycznych będą usuwane po otrzymaniu informacji o podłączeniu nieruchomości do sieci kanalizacyjnej - OdpadyWGminie OWG
Komórka merytoryczna:WSR - Wydział Środowiska i RolnictwaCel:• prowadzenia ewidencji zbiorników bezodpływowych w celu kontroli częstotliwości ich opróżniania oraz w celu opracowania planu rozwoju sieci kanalizacyjnej; Ewidencja zbiorników bezodpływowych i kontrola nieruchomości w zakresie gospodarki nieczystościami ciekłymi (art. 3 ust. 3 pkt 1 oraz art. 3 ust.5 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie) i inne cele wymienione we wniosku z dnia 7.03.2023 BBI.142.2.12.2023Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) • ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach • ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach • ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego • ustawa z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców • ustawa z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji • ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej
Zakres przetwarzanych danych:Imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres zameldowania, adres do korespondencji, numer telefonu, adres e-mail, oznaczenie nieruchomości (nr działki, arkusz mapy, obręb), numer KW, Pesel, Regon, NIPOkresy przetwarzania danych:- dane zwykłe osób fizycznych lub osób fizycznych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, reprezentanci osób prawnych w zakresie decyzji administracyjnych dotyczących zezwalania na prowadzenie odzyskiwania, unieszkodliwiania, zbierania lub transportu odpadów oraz nakazów usunięcia odpadów (tej kwestii o której mówi symbol JRWA o kategorii arch. B5) - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- dane zwykłe osób fizycznych lub osób fizycznych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, reprezentanci osób prawnych w zakresie pozwoleń na wprowadzanie do środowiska substancji (tej kwestii o której mówi symbol JRWA o kategorii arch. BE10) - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- Dane osób fizycznych będą usuwane po otrzymaniu informacji o podłączeniu nieruchomości do sieci kanalizacyjnej - OdpadyWGminie OWG
Komórka merytoryczna:WSR - Wydział Środowiska i Rolnictwa -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
-
Cel:Koordynacja oceny kontroli zarządczej w Gminie WrocławPodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
Zakres przetwarzanych danych:imię i nazwisko, miejsce pracy, stanowisko, służbowy adres email, służbowy numer telefonu.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie – nadawanie i odbieranie uprawnień w systemie - Wskazany przez pracowników lub ich przełożonych w związku z odebraniem uprawnień w systemie
- Wersja papierowa wydrukowanych dokumentów w ramach realizowanej czynności w zakresie imienia i nazwiska, stanowiska oraz miejsca pracy kierowników komórek organizacyjnych i podmiotów - Wieczyście- w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:WKN - Wydział KontroliCel:Koordynacja oceny kontroli zarządczej w Gminie WrocławPodstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
Zakres przetwarzanych danych:imię i nazwisko, miejsce pracy, stanowisko, służbowy adres email, służbowy numer telefonu.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie – nadawanie i odbieranie uprawnień w systemie - Wskazany przez pracowników lub ich przełożonych w związku z odebraniem uprawnień w systemie
- Wersja papierowa wydrukowanych dokumentów w ramach realizowanej czynności w zakresie imienia i nazwiska, stanowiska oraz miejsca pracy kierowników komórek organizacyjnych i podmiotów - Wieczyście- w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:WKN - Wydział Kontroli -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Realizacja ustawowych zadań gminnego komisarza spisowego, w zakresie prac przygotowawczych i przeprowadzenia NSP w 2021 r., w szczególności przeprowadzenia naboru i szkolenia kandydatów na rachmistrzów terenowych (spisowych) oraz realizacja innych obowiązków gminy: zapewnienie funkcjonowania GBS oraz wyznaczenie pracowników urzędu do wykonywania prac spisowych współpraca z właściwym miejscowo wojewódzkim biurem spisowym zapewnienie stanowisk komp. do samospisu monitorowanie czynności spisowych.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) Ustawa z dnia 9 sierpnia 2019 r. o narodowym spisie powszechnym ludności i mieszkań w 2021 r. (Dz.U. poz. 1775 z późn. zm.) w szczególności czynności określone w art. 24 i art. 35
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, e-mail, nr telefonu oraz informacje, o których mowa w art. 35 ust. 1 ustawy o NSP 2021, tj. data urodzenia, miejsce zamieszkania, wykształcenie, oświadczenie o posługiwaniu się językiem polskim w mowie i piśmie oraz oświadczenie, że osoba nie była skazana za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, login do aplikacji szkoleniowej e/m-learningOkresy przetwarzania danych:- wszystkie dane kandydatów, którzy nie zdadzą egzaminu lub nie zostaną wybrani do roli rachmistrza - 3 tygodnie od zakończenia procesu naboru
- wszystkie dane wszystkich rachmistrzów - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WOK - Wydział Organizacyjny i KadrCel:Realizacja ustawowych zadań gminnego komisarza spisowego, w zakresie prac przygotowawczych i przeprowadzenia NSP w 2021 r., w szczególności przeprowadzenia naboru i szkolenia kandydatów na rachmistrzów terenowych (spisowych) oraz realizacja innych obowiązków gminy: zapewnienie funkcjonowania GBS oraz wyznaczenie pracowników urzędu do wykonywania prac spisowych współpraca z właściwym miejscowo wojewódzkim biurem spisowym zapewnienie stanowisk komp. do samospisu monitorowanie czynności spisowych.Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) Ustawa z dnia 9 sierpnia 2019 r. o narodowym spisie powszechnym ludności i mieszkań w 2021 r. (Dz.U. poz. 1775 z późn. zm.) w szczególności czynności określone w art. 24 i art. 35
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, e-mail, nr telefonu oraz informacje, o których mowa w art. 35 ust. 1 ustawy o NSP 2021, tj. data urodzenia, miejsce zamieszkania, wykształcenie, oświadczenie o posługiwaniu się językiem polskim w mowie i piśmie oraz oświadczenie, że osoba nie była skazana za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, login do aplikacji szkoleniowej e/m-learningOkresy przetwarzania danych:- wszystkie dane kandydatów, którzy nie zdadzą egzaminu lub nie zostaną wybrani do roli rachmistrza - 3 tygodnie od zakończenia procesu naboru
- wszystkie dane wszystkich rachmistrzów - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WOK - Wydział Organizacyjny i Kadr -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Celem jest: -przyjęcie zgłoszeń, informacji, uwag, odpowiedzi, udostępnianie dokumentów dot. instalacji wytwarzających pola elektromagnetyczne; -wydanie decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu, interwencje w sprawie; -przyjęcie zgłoszeń, wydanie pozwoleń, zezwoleń, decyzji, zatwierdzanie dokumentów dot. emisji gazów i pyłów do powietrza; -przyjęcie zgłoszeń, interwencje, wydanie decyzji dot. przeciwdziałaniu zanieczyszczeniom wód i gruntów oraz księgowanie i rozliczanie wymaganych opłat.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) Instalacje wytwarzające pola elektromagnetyczne: Ustawa Prawo ochrony środowiska (art. 152 i 152b) Rozporządzenie RM z w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko Rozporządzenie MŚrod. w sprawie rodzajów instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia Rozporządzenie MŚrod. w sprawie zgłoszenia instalacji wytwarzających pola elektromagnetyczne Rozporządzenie Ministra Zdrowia w sprawie dopuszczalnych poziomów pól elektromagnetycznych w środowisku Rozporządzenia Ministra Klimatu w sprawie sposobów sprawdzania dotrzymania dopuszczalnych poziomów pól elektromagnetycznych w środowisku Ustawa Kodeks postępowania administracyjnego Ochrona przed hałasem: Ustawa Prawo ochrony środowiska (art. 115 a) Rozporządzenie MŚrod. w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku; Emisja gazów i pyłów: Ustawa Prawo ochrony środowiska (art. 152) Rozporządzenie MŚrod. w sprawie rodzajów instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia; Rozporządzenie MŚrod. w sprawie przypadków, w których wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza z instalacji nie wymaga pozwolenia; Ustawa Prawo ochrony środowiska (Art. 181 ust. 1 pkt 2, art. 183 ust. 1 w związku z art. 378 ust. 1, art. 184 ust. 1 i 2, ust. 3 w związku z art. 143, ust. 4, art. 187, 188 i 221 oraz art. 224); Ustawa o systemie handlu uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych (art. 52 ust. 1 i 2, art. 54 ust. 2 pkt 1 i ust. 6, w związku z art. 54 ust. 7), (art. 26f ust. 1 i 11 pkt 1 oraz art. 52 ust. 2), (art. 79 ust. 1 i 2 oraz art. 52 ust. 2); Ustawa Prawo ochrony środowiska (Art. 154 ust. la i ust. 2, w związku z art. 188 ust. 2 pkt 1, 2 i 5, art. 224 oraz art. 378 ust. 1) Przeciwdziałanie zanieczyszczeniom wód i gruntów: Ustawa Prawo ochrony środowiska Rozporządzenie MŚrod. w sprawie rodzajów instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia; Ustawa Prawo wodne (art. 234), oraz w związku z obowiązkiem uiszczania opłat skarbowych przez Wnioskodawców ustawa o opłacie skarbowej
Zakres przetwarzanych danych:W zakresie zgłoszeń instalacji: wytwarzających pola elektromagnetyczne, wprowadzających pyły i gazy do środowiska, wprowadzających ścieki bytowe do ziemi Oznaczenie prowadzącego instalację, jego adres zamieszkania lub siedziby, adres do korespondencji; NIP, regon, KRS, numer telefonu, adres e-mail. Adres zakładu, na którego terenie prowadzona jest eksploatacja instalacji oraz dane techniczne instalacji. Dane pełnomocnika: imię i nazwisko, adres, adres do korespondencji, numer telefonu, adres e-mail, pesel (są to dane które pełnomocnicy przedkładają dobrowolnie). Dane instytucji akredytowanej prowadzącej pomiary instalacji. Dane osób zgłaszających uwagi do instalacji. W pozostałym zakresie: decyzje, pozwolenia, interwencje Dane osobowe wnioskodawcy (imię, nazwisko, adres), oznaczenie nieruchomości i rodzaju instalacji.Okresy przetwarzania danych:- dane zwykłe osób fizycznych lub przedsiębiorców w zakresie decyzji administracyjnych dotyczących przeciwdziałania zanieczyszczeniom wód oraz naruszenie stanu wody na gruncie (tej kwestii o której mówi symbol JRWA o kategorii arch. B5) - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- dane zwykłe osób fizycznych lub przedsiębiorców prowadzących instalacje, których eksploatacja i wymaga zgłoszenia a nie wymaga pozwolenia oraz dane w zakresie decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu (tej kwestii o której mówi symbol JRWA o kategorii arch. BE5) - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostana usuniete
- dane zwykłe osób fizycznych lub przedsiębiorców w zakresie pozwoleń na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza (tej kwestii o której mówi symbol JRWA o kategorii arch. BE10) - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WSR - Wydział Środowiska i RolnictwaCel:Celem jest: -przyjęcie zgłoszeń, informacji, uwag, odpowiedzi, udostępnianie dokumentów dot. instalacji wytwarzających pola elektromagnetyczne; -wydanie decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu, interwencje w sprawie; -przyjęcie zgłoszeń, wydanie pozwoleń, zezwoleń, decyzji, zatwierdzanie dokumentów dot. emisji gazów i pyłów do powietrza; -przyjęcie zgłoszeń, interwencje, wydanie decyzji dot. przeciwdziałaniu zanieczyszczeniom wód i gruntów oraz księgowanie i rozliczanie wymaganych opłat.Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) Instalacje wytwarzające pola elektromagnetyczne: Ustawa Prawo ochrony środowiska (art. 152 i 152b) Rozporządzenie RM z w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko Rozporządzenie MŚrod. w sprawie rodzajów instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia Rozporządzenie MŚrod. w sprawie zgłoszenia instalacji wytwarzających pola elektromagnetyczne Rozporządzenie Ministra Zdrowia w sprawie dopuszczalnych poziomów pól elektromagnetycznych w środowisku Rozporządzenia Ministra Klimatu w sprawie sposobów sprawdzania dotrzymania dopuszczalnych poziomów pól elektromagnetycznych w środowisku Ustawa Kodeks postępowania administracyjnego Ochrona przed hałasem: Ustawa Prawo ochrony środowiska (art. 115 a) Rozporządzenie MŚrod. w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku; Emisja gazów i pyłów: Ustawa Prawo ochrony środowiska (art. 152) Rozporządzenie MŚrod. w sprawie rodzajów instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia; Rozporządzenie MŚrod. w sprawie przypadków, w których wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza z instalacji nie wymaga pozwolenia; Ustawa Prawo ochrony środowiska (Art. 181 ust. 1 pkt 2, art. 183 ust. 1 w związku z art. 378 ust. 1, art. 184 ust. 1 i 2, ust. 3 w związku z art. 143, ust. 4, art. 187, 188 i 221 oraz art. 224); Ustawa o systemie handlu uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych (art. 52 ust. 1 i 2, art. 54 ust. 2 pkt 1 i ust. 6, w związku z art. 54 ust. 7), (art. 26f ust. 1 i 11 pkt 1 oraz art. 52 ust. 2), (art. 79 ust. 1 i 2 oraz art. 52 ust. 2); Ustawa Prawo ochrony środowiska (Art. 154 ust. la i ust. 2, w związku z art. 188 ust. 2 pkt 1, 2 i 5, art. 224 oraz art. 378 ust. 1) Przeciwdziałanie zanieczyszczeniom wód i gruntów: Ustawa Prawo ochrony środowiska Rozporządzenie MŚrod. w sprawie rodzajów instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia; Ustawa Prawo wodne (art. 234), oraz w związku z obowiązkiem uiszczania opłat skarbowych przez Wnioskodawców ustawa o opłacie skarbowej
Zakres przetwarzanych danych:W zakresie zgłoszeń instalacji: wytwarzających pola elektromagnetyczne, wprowadzających pyły i gazy do środowiska, wprowadzających ścieki bytowe do ziemi Oznaczenie prowadzącego instalację, jego adres zamieszkania lub siedziby, adres do korespondencji; NIP, regon, KRS, numer telefonu, adres e-mail. Adres zakładu, na którego terenie prowadzona jest eksploatacja instalacji oraz dane techniczne instalacji. Dane pełnomocnika: imię i nazwisko, adres, adres do korespondencji, numer telefonu, adres e-mail, pesel (są to dane które pełnomocnicy przedkładają dobrowolnie). Dane instytucji akredytowanej prowadzącej pomiary instalacji. Dane osób zgłaszających uwagi do instalacji. W pozostałym zakresie: decyzje, pozwolenia, interwencje Dane osobowe wnioskodawcy (imię, nazwisko, adres), oznaczenie nieruchomości i rodzaju instalacji.Okresy przetwarzania danych:- dane zwykłe osób fizycznych lub przedsiębiorców w zakresie decyzji administracyjnych dotyczących przeciwdziałania zanieczyszczeniom wód oraz naruszenie stanu wody na gruncie (tej kwestii o której mówi symbol JRWA o kategorii arch. B5) - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- dane zwykłe osób fizycznych lub przedsiębiorców prowadzących instalacje, których eksploatacja i wymaga zgłoszenia a nie wymaga pozwolenia oraz dane w zakresie decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu (tej kwestii o której mówi symbol JRWA o kategorii arch. BE5) - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostana usuniete
- dane zwykłe osób fizycznych lub przedsiębiorców w zakresie pozwoleń na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza (tej kwestii o której mówi symbol JRWA o kategorii arch. BE10) - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WSR - Wydział Środowiska i Rolnictwa -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:1. Rejestracja jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m 2. Księgowanie i rozliczanie zapłaconej opłaty skarbowej.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) Art. 4 ust 1 ustawy z dnia 12 kwietnia 2018 r. o rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej
Zakres przetwarzanych danych:Dane właściciela jednostki (Wnioskującego), współwłaścicieli, pełnomocnika, armatora, dane sprzedającego (umowa kupna sprzedaży, faktura): imię i nazwisko, drugie imię, adres zamieszkania lub adres siedziby, adres do korespondencji, kraj, data i miejsce urodzenia, Pesel, nr dowodu osobistego, nr paszportu, nr telefonu, adres e-mail, nr konta bankowego (potwierdzenie opłaty), NIP, KRS, REGONOkresy przetwarzania danych:- - Wnioski złożone w formie papierowej, po odwzorowaniu elektronicznym przez pracownika organu rejestrującego, są bezzwłocznie zwracane Wnioskodawcy
- Dane zawarte w rejestrze REJA24 - przez okres niezbędny do wypełnienia obowiązku prawnego organów rejestrujących oraz Administratora, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa, w szczególności ze wzglę
Komórka merytoryczna:WSR - Wydział Środowiska i RolnictwaCel:1. Rejestracja jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m 2. Księgowanie i rozliczanie zapłaconej opłaty skarbowej.Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) Art. 4 ust 1 ustawy z dnia 12 kwietnia 2018 r. o rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej
Zakres przetwarzanych danych:Dane właściciela jednostki (Wnioskującego), współwłaścicieli, pełnomocnika, armatora, dane sprzedającego (umowa kupna sprzedaży, faktura): imię i nazwisko, drugie imię, adres zamieszkania lub adres siedziby, adres do korespondencji, kraj, data i miejsce urodzenia, Pesel, nr dowodu osobistego, nr paszportu, nr telefonu, adres e-mail, nr konta bankowego (potwierdzenie opłaty), NIP, KRS, REGONOkresy przetwarzania danych:- - Wnioski złożone w formie papierowej, po odwzorowaniu elektronicznym przez pracownika organu rejestrującego, są bezzwłocznie zwracane Wnioskodawcy
- Dane zawarte w rejestrze REJA24 - przez okres niezbędny do wypełnienia obowiązku prawnego organów rejestrujących oraz Administratora, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa, w szczególności ze wzglę
Komórka merytoryczna:WSR - Wydział Środowiska i Rolnictwa -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Sprzedaż węgla na preferencyjnych warunkach dla gospodarstw domowychPodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) ustawa z dnia 27 października 2022 r. o zakupie preferencyjnym paliwa stałego dla gospodarstw domowych
Zakres przetwarzanych danych:imię i nazwisko wnioskodawcy; adres, pod którym jest prowadzone gospodarstwo domowe, na rzecz którego jest dokonywany zakup preferencyjny; adres poczty elektronicznej lub numer telefonu wnioskodawcy; określenie rodzaju i ilości paliwa stałego, o zakup której występuje wnioskodawca w ramach zakupu preferencyjnego; Oświadczenie, że wnioskodawca bądź inny członek jego gospodarstwa domowego dokonali już zakupu paliwa stałego na sezon grzewczy 2022-2023 po cenie niższej niż 2000 zł za tonę wraz z podaniem ilości paliwa stałego nabytego w ramach tego zakupu preferencyjnego; oświadczenie, że wnioskodawca ani żaden członek jego gospodarstwa domowego, na rzecz którego jest dokonywany zakup preferencyjny, nie nabyli paliwa stałego na sezon grzewczy przypadający na lata 2022-2023, numer IP, unikalne identyfikatory dokumentów elektronicznych, unikalne identyfikatory systemowe.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 5 lat od stycznia kolejnego roku po zakończeniu sprawy (7031)
Komórka merytoryczna:WKE - Wydział Klimatu i EnergiiCel:Sprzedaż węgla na preferencyjnych warunkach dla gospodarstw domowychPodstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) ustawa z dnia 27 października 2022 r. o zakupie preferencyjnym paliwa stałego dla gospodarstw domowych
Zakres przetwarzanych danych:imię i nazwisko wnioskodawcy; adres, pod którym jest prowadzone gospodarstwo domowe, na rzecz którego jest dokonywany zakup preferencyjny; adres poczty elektronicznej lub numer telefonu wnioskodawcy; określenie rodzaju i ilości paliwa stałego, o zakup której występuje wnioskodawca w ramach zakupu preferencyjnego; Oświadczenie, że wnioskodawca bądź inny członek jego gospodarstwa domowego dokonali już zakupu paliwa stałego na sezon grzewczy 2022-2023 po cenie niższej niż 2000 zł za tonę wraz z podaniem ilości paliwa stałego nabytego w ramach tego zakupu preferencyjnego; oświadczenie, że wnioskodawca ani żaden członek jego gospodarstwa domowego, na rzecz którego jest dokonywany zakup preferencyjny, nie nabyli paliwa stałego na sezon grzewczy przypadający na lata 2022-2023, numer IP, unikalne identyfikatory dokumentów elektronicznych, unikalne identyfikatory systemowe.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 5 lat od stycznia kolejnego roku po zakończeniu sprawy (7031)
Komórka merytoryczna:WKE - Wydział Klimatu i Energii -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Dane osobowe uczestników konkursów, konferencji, warsztatów i innych inicjatyw promujących miasto Wrocław przetwarzane są w celach związanych z ich organizacją, przeprowadzeniem i promocją, w tym w celu kontaktu z uczestnikami oraz w celu publikacji w bezpłatnych materiałach drukowanych i w internecie wizerunku i imion osób biorących udział w konkursach, konferencjach, warsztatach, sesjach zdjęciowych i innych inicjatywach oraz w celu publikacji imion, nazwisk, wizerunku oraz prac konkursowychPodstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
Zakres przetwarzanych danych:Imię, nazwisko, data roczna urodzenia, e-mail, telefon kontaktowy, wizerunek, praca konkursowa i związane z nią informacje, nr i nazwa szkoły do której uczęszcza dziecko Imię i nazwisko, numer telefonu kontaktowego lub e-mail rodzica/opiekuna prawnego, w przypadku małoletniego uczestnika konkursu, informacje zawarte w opisie dobrej relacji, którą zgłaszający się do projektu szczególnie ceniOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane w zasobie. - Dane osobowe będą przetwarzane przez 25 lat od stycznia kolejnego roku po zakończeniu sprawy, następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego we Wrocławiu, gdzie będą przetwarzane wieczyście.
Komórka merytoryczna:WPM - Wydział Promocji Miasta i TurystykiCel:Dane osobowe uczestników konkursów, konferencji, warsztatów i innych inicjatyw promujących miasto Wrocław przetwarzane są w celach związanych z ich organizacją, przeprowadzeniem i promocją, w tym w celu kontaktu z uczestnikami oraz w celu publikacji w bezpłatnych materiałach drukowanych i w internecie wizerunku i imion osób biorących udział w konkursach, konferencjach, warsztatach, sesjach zdjęciowych i innych inicjatywach oraz w celu publikacji imion, nazwisk, wizerunku oraz prac konkursowychPodstawa prawna:- zgoda podmiotu danych
Zakres przetwarzanych danych:Imię, nazwisko, data roczna urodzenia, e-mail, telefon kontaktowy, wizerunek, praca konkursowa i związane z nią informacje, nr i nazwa szkoły do której uczęszcza dziecko Imię i nazwisko, numer telefonu kontaktowego lub e-mail rodzica/opiekuna prawnego, w przypadku małoletniego uczestnika konkursu, informacje zawarte w opisie dobrej relacji, którą zgłaszający się do projektu szczególnie ceniOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane w zasobie. - Dane osobowe będą przetwarzane przez 25 lat od stycznia kolejnego roku po zakończeniu sprawy, następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego we Wrocławiu, gdzie będą przetwarzane wieczyście.
Komórka merytoryczna:WPM - Wydział Promocji Miasta i Turystyki -
Cel:Dane osobowe uczestników konkursów, konferencji, warsztatów i innych inicjatyw promujących miasto Wrocław przetwarzane są w celach związanych z ich organizacją, przeprowadzeniem i promocją, w tym w celu kontaktu z uczestnikami oraz w celu publikacji w bezpłatnych materiałach drukowanych i w internecie wizerunku i imion osób biorących udział w konkursach, konferencjach, warsztatach, sesjach zdjęciowych i innych inicjatywach oraz w celu publikacji imion, nazwisk, wizerunku oraz prac konkursowychPodstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
Zakres przetwarzanych danych:Imię, nazwisko, data roczna urodzenia, e-mail, telefon kontaktowy, wizerunek, praca konkursowa i związane z nią informacje, nr i nazwa szkoły do której uczęszcza dziecko Imię i nazwisko, numer telefonu kontaktowego lub e-mail rodzica/opiekuna prawnego, w przypadku małoletniego uczestnika konkursu, informacje zawarte w opisie dobrej relacji, którą zgłaszający się do projektu szczególnie ceniOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane w zasobie. - Dane osobowe będą przetwarzane przez 25 lat od stycznia kolejnego roku po zakończeniu sprawy, następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego we Wrocławiu, gdzie będą przetwarzane wieczyście.
Komórka merytoryczna:WPM - Wydział Promocji Miasta i TurystykiCel:Dane osobowe uczestników konkursów, konferencji, warsztatów i innych inicjatyw promujących miasto Wrocław przetwarzane są w celach związanych z ich organizacją, przeprowadzeniem i promocją, w tym w celu kontaktu z uczestnikami oraz w celu publikacji w bezpłatnych materiałach drukowanych i w internecie wizerunku i imion osób biorących udział w konkursach, konferencjach, warsztatach, sesjach zdjęciowych i innych inicjatywach oraz w celu publikacji imion, nazwisk, wizerunku oraz prac konkursowychPodstawa prawna:- zgoda podmiotu danych
Zakres przetwarzanych danych:Imię, nazwisko, data roczna urodzenia, e-mail, telefon kontaktowy, wizerunek, praca konkursowa i związane z nią informacje, nr i nazwa szkoły do której uczęszcza dziecko Imię i nazwisko, numer telefonu kontaktowego lub e-mail rodzica/opiekuna prawnego, w przypadku małoletniego uczestnika konkursu, informacje zawarte w opisie dobrej relacji, którą zgłaszający się do projektu szczególnie ceniOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane w zasobie. - Dane osobowe będą przetwarzane przez 25 lat od stycznia kolejnego roku po zakończeniu sprawy, następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego we Wrocławiu, gdzie będą przetwarzane wieczyście.
Komórka merytoryczna:WPM - Wydział Promocji Miasta i Turystyki -
Cel:- ZAPEWNIENIE TRANSPORTU DO PUNKTÓW SZCZEPIEŃ OSÓB MAJĄCYCH TRUDNOŚCI W SAMODZIELNYM DOTARCIU DO TYCH MIEJSC, W TYM OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, - ORGANIZACJA TELEFONICZNEGO PUNKTU ZGŁOSZEŃ POTRZEB TRANSPORTOWYCH ORAZ INFORMACJI O SZCZEPIENIACH PRZECIWKO WIRUSOWI SARS-COV-2 (INFOLINIA).Podstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
Zakres przetwarzanych danych:IMIĘ I NAZWISKO, ADRES MIEJSCA ODBIORU I ODWIEZIENIA PACJENTA, NR TELEFONU PACJENTA LUB JEGO OPIEKUNA, INFORMACJĘ CZY PACJENTOWI W TRAKCIE PRZEWOZU BĘDZIE TOWARZYSZYĆ OPIEKUN LUB ASYSTENT, ADRES DOCELOWY PUNKTU SZCZEPIEŃ, INFORMACJA O KODZIE NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI .
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane w zasobie - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (wykonaniu i rozliczeniu transportu )
Komórka merytoryczna:WZD - Wydział Zdrowia i Spraw SpołecznychCel:- ZAPEWNIENIE TRANSPORTU DO PUNKTÓW SZCZEPIEŃ OSÓB MAJĄCYCH TRUDNOŚCI W SAMODZIELNYM DOTARCIU DO TYCH MIEJSC, W TYM OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, - ORGANIZACJA TELEFONICZNEGO PUNKTU ZGŁOSZEŃ POTRZEB TRANSPORTOWYCH ORAZ INFORMACJI O SZCZEPIENIACH PRZECIWKO WIRUSOWI SARS-COV-2 (INFOLINIA).Podstawa prawna:- zgoda podmiotu danych
Zakres przetwarzanych danych:IMIĘ I NAZWISKO, ADRES MIEJSCA ODBIORU I ODWIEZIENIA PACJENTA, NR TELEFONU PACJENTA LUB JEGO OPIEKUNA, INFORMACJĘ CZY PACJENTOWI W TRAKCIE PRZEWOZU BĘDZIE TOWARZYSZYĆ OPIEKUN LUB ASYSTENT, ADRES DOCELOWY PUNKTU SZCZEPIEŃ, INFORMACJA O KODZIE NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI .
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane w zasobie - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (wykonaniu i rozliczeniu transportu )
Komórka merytoryczna:WZD - Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych -
Cel:Przetwarzanie danych osobowych na platformie sprzedażowej umożliwiającej wyszukiwanie i zakup biletów / usług oferowanych przez partnerów za pośrednictwem wbudowanego własnego systemu biletowego, umożliwiającego tworzenie dowolnej puli biletów i ofert w czasie rzeczywistym oraz wystawiania faktur VAT za zakupione usługi/towary oraz w przypadku konieczności dostarczenia zakupów.Podstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
-
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
- dotyczy indywidualnych przedsiębiorców (podmiotów świadczących usługi)
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, numer telefonu, adres, kod pocztowy, miejscowość, państwo, unikalne identyfikatory systemowe. Dane adresowe będą przetwarzane w celu wystawiania faktur VAT za zakupione usługi/towary oraz w przypadku konieczności dostarczenia zakupów.Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane dotyczące przedsiębiorców - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych – osoby korzystającej z usługi Wrocław ON - do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
- wszystkie dane niezbędne do wykonania jednorazowej płatności przez klienta dokonywanej bez rejestracji użytkownika w systemie - natychmiast po zrealizowaniu jednorazowej transakcji przez klienta
Komórka merytoryczna:WZN - Wydział Zarządzania NależnościamiCel:Przetwarzanie danych osobowych na platformie sprzedażowej umożliwiającej wyszukiwanie i zakup biletów / usług oferowanych przez partnerów za pośrednictwem wbudowanego własnego systemu biletowego, umożliwiającego tworzenie dowolnej puli biletów i ofert w czasie rzeczywistym oraz wystawiania faktur VAT za zakupione usługi/towary oraz w przypadku konieczności dostarczenia zakupów.Podstawa prawna:- zgoda podmiotu danych
-
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
- dotyczy indywidualnych przedsiębiorców (podmiotów świadczących usługi)
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, numer telefonu, adres, kod pocztowy, miejscowość, państwo, unikalne identyfikatory systemowe. Dane adresowe będą przetwarzane w celu wystawiania faktur VAT za zakupione usługi/towary oraz w przypadku konieczności dostarczenia zakupów.Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane dotyczące przedsiębiorców - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych – osoby korzystającej z usługi Wrocław ON - do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
- wszystkie dane niezbędne do wykonania jednorazowej płatności przez klienta dokonywanej bez rejestracji użytkownika w systemie - natychmiast po zrealizowaniu jednorazowej transakcji przez klienta
Komórka merytoryczna:WZN - Wydział Zarządzania Należnościami