Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów
ul. G. Zapolskiej 4
50-032 Wrocław
I piętro, pokoje 127 -129


Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:
Stali mieszkańcy Wrocławia


Godziny przyjmowania klientów:
poniedziałek 8:00—15:15
wtorek 8:00—15:15
środa 8:00—15:15
czwartek 8:00—15:15
piątek 8:00—15:15

 

Opłaty:
Poradnictwo i pomoc prawna udzielana przez Rzecznika Konsumentów jest bezpłatna. 


Termin i sposób załatwienia sprawy:
Odpowiedzi na wnioski i zapytania w sprawach z zakresu ochrony praw konsumenckich są przygotowywane zgodnie z kolejnością wpływu spraw do Biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów (czas oczekiwania to ok. 1 miesiąca od wniesienia sprawy). 

W przypadku interwencji: drugi egzemplarz wystąpienia do firmy jest przesyłany do wiadomości konsumenta.


Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje

Jeśli konsument nie zgadza się z opinią prawną wydaną w jego sprawie przez pracownika Biura, może ją jeszcze skonsultować i prosić o dodatkową opinię Dyrektora Biura - Miejskiego Rzecznika Konsumentów


Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (j.t. Dz. U. z 2015 r. poz. 184). 


Wymagane wnioski i dokumenty do wglądu:

  • wniosek konsumenta zawierający pełnomocnictwo na rzecz rzecznika konsumentów