Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Biuro ds. Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi
ul. G. Zapolskiej 4
IV piętro, pok. 425

Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:

  • stowarzyszenia
  • fundacje

Godziny przyjmowania klientów:
poniedziałek 7:45—15:45
wtorek 7:45—15:45
środa 7:45—15:45
czwartek 7:45—15:45
piątek 7:4—15:45

Opłaty:
Bez opłat

Termin i sposób załatwienia sprawy:
Zarząd terenowej jednostki organizacyjnej stowarzyszenia z siedzibą we Wrocławiu jest zobowiązany, w terminie 14 dni od chwili jej powołania, zawiadomić Biuro ds. Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi Urzędu Miejskiego Wrocławia, podając: skład zarządu i adres siedziby jednostki, oraz doręczyć statut stowarzyszenia.

Przepis powyższy stosuje się odpowiednio w razie zmian w składzie zarządu i adresie siedziby terenowej jednostki organizacyjnej stowarzyszenia oraz w statucie stowarzyszenia.

Zawiadomienia można przesłać lub składać w sekretariacie Biura ds. Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi Urzędu Miejskiego Wrocławia:
ul. Gabrieli Zapolskiej 2/4
50 – 032 Wrocław
V piętro, pokój 509

Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje

Podstawa prawna:
Art. 10 ust. 2, art. 17 ust.14e i art. 20 ustawy Prawo o stowarzyszeniach z dnia 7 kwietnia 1989r. (Dz.U.01.79.855 j.t. ze zmianami)

Wymagane wnioski i dokumenty do wglądu:

  • zawiadomienie o powołaniu terenowej jednostki organizacyjnej stowarzyszenia.


Załączniki:

Wzór zawiadomienia