Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Wydział Partycypacji Społecznej
ul. G. Zapolskiej 4

  • I piętro, pok. 124 (pracownik merytoryczny)
  • I piętro, pok. 120 (sekretariat)

Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:
Zarząd terenowej jednostki organizacyjnej stowarzyszenia


Godziny przyjmowania klientów:

poniedziałek - piątek 7:45—15:45

Opłaty:
Bez opłat

Termin i sposób załatwienia sprawy:
Zarząd terenowej jednostki organizacyjnej stowarzyszenia jest obowiązany, w terminie 14 dni od chwili jej powołania, zawiadomić o tym organ nadzorujący właściwy ze względu na siedzibę tej jednostki, podając skład zarządu i adres siedziby jednostki, oraz doręczyć statut stowarzyszenia.

Zasady te stosuje się odpowiednio w razie zmian w składzie zarządu i adresie siedziby terenowej jednostki organizacyjnej stowarzyszenia oraz w statucie stowarzyszenia.

Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje

Podstawa prawna:
Ustawa Prawo o stowarzyszeniach z dnia 7 kwietnia 1989 r.

Zamieszczone wzory dokumentów nie stanowią urzędowych formularzy a jedynie przygotowane dla Państwa edytowalne szablony do wykorzystania.



Załączniki:

Wzór zawiadomienia
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych