Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Wydział Partycypacji Społecznej
ul. G. Zapolskiej 4

  • I piętro, pok. 124
  • I piętro, pok. 120 (kancelaria)

Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:

  • stowarzyszenia


Godziny przyjmowania klientów:

poniedziałek 7:45—15:45
wtorek 7:45—15:45
środa 7:45—15:45
czwartek 7:45—15:45
piątek 7:4—15:45

Opłaty:
Bez opłat

Termin i sposób załatwienia sprawy:
Zarząd terenowej jednostki organizacyjnej stowarzyszenia jest obowiązany, w terminie 14 dni od chwili jej powołania, zawiadomić o tym organ nadzorujący właściwy ze względu na siedzibę tej jednostki, podając skład zarządu i adres siedziby jednostki, oraz doręczyć statut stowarzyszenia.
Zasady te stosuje się odpowiednio w razie zmian w składzie zarządu i adresie siedziby terenowej jednostki organizacyjnej stowarzyszenia oraz w statucie stowarzyszenia.

Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje

Podstawa prawna:
Art. 20 ustawy Prawo o stowarzyszeniach (Dz. U. z 2019 r., poz. 713)

Wymagane wnioski i dokumenty:

  • zawiadomienie o powołaniu terenowej jednostki organizacyjnej stowarzyszenia


Załączniki:

Wzór zawiadomienia