Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Biuro ds. Partycypacji Społecznej
ul. G. Zapolskiej 4

  • I piętro, pok. 124
  • I piętro, pok. 120 (kancelaria)

Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:

  • stowarzyszenia
  • fundacje


Godziny przyjmowania klientów:
poniedziałek 7:45—15:45
wtorek 7:45—15:45
środa 7:45—15:45
czwartek 7:45—15:45
piątek 7:4—15:45

Opłaty:
Bez opłat

Termin i sposób załatwienia sprawy:
Zarząd terenowej jednostki organizacyjnej stowarzyszenia z siedzibą we Wrocławiu jest zobowiązany, w terminie 14 dni od chwili jej powołania, zawiadomić Biuro ds. Partycypacji Społecznej Urzędu Miejskiego Wrocławia, podając: skład zarządu i adres siedziby jednostki, oraz doręczyć statut stowarzyszenia.

Przepis powyższy stosuje się odpowiednio w razie zmian w składzie zarządu i adresie siedziby terenowej jednostki organizacyjnej stowarzyszenia oraz w statucie stowarzyszenia.

Zawiadomienia można przesłać lub składać w sekretariacie Biura ds. Partycypacji Społecznej Urzędu Miejskiego Wrocławia:
ul. Gabrieli Zapolskiej 4
50 – 032 Wrocław
I piętro, pok. 120

Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje

Podstawa prawna:
Art. 10 ust. 2, art. 17 ust.14e i art. 20 ustawy z dnia 7 kwietnia 1989r. Prawo o stowarzyszeniach (Dz. U 2015, poz. 1393 ze zm.) 

Wymagane wnioski i dokumenty:

  • zawiadomienie o powołaniu terenowej jednostki organizacyjnej stowarzyszenia


Załączniki:

Wzór zawiadomienia