Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Komunikacji Społecznej         

Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:[start]  [koniec]

Sukiennice 9
I piętro, pokój 116
e-mail: bpu@um.wroc.pl 


Kto może wystąpić z wnioskiem / zainicjować sprawę:

Dziennikarze z ważną legitymacją prasową.


Godziny przyjmowania klientów:

poniedziałek 7.45–15.45 
wtorek 7.45–15.45 
środa 7.45–15.45
czwartek 7.45–15.45
piątek 7.45–15.45


Wymagane wnioski i dokumenty do wglądu:

  • ważna legitymacja prasowa;
  • wypełniony wniosek (rozsyłany do redakcji przez Dział Prasowy wraz z informacją o wydarzeniu).
 
Opłaty:

Bez opłat


Termin i sposób załatwienia sprawy:

Od momentu ogłoszenia wydarzenia – (rozesłania informacji do redakcji)  maksymalnie 14 dni. 
Media (dziennikarze, fotoreporterzy, operatorzy kamer)  zakredytowane na wydarzenie informowani są drogą emaliową lub telefoniczną o miejscu i terminie odbioru akredytacji.


Tryb odwoławczy:

Nie przysługuje.