Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:[start]  [koniec]
Wydział Komunikacji Społecznej  
Ratusz 7-9
pok. 01
e-mail: wko@um.wroc.pl

Kto może wystąpić z wnioskiem / zainicjować sprawę:
Dziennikarze z ważną legitymacją prasową.

Godziny przyjmowania klientów:
poniedziałek 7:45–15:45
wtorek 7:45–15:45
środa 7:45–15:45
czwartek 7:45–15:45
piątek 7:45–15:45 Opłaty:
Bez opłat

Termin i sposób załatwienia sprawy:
Od momentu ogłoszenia wydarzenia – (rozesłania informacji do redakcji)  maksymalnie 14 dni.
Media (dziennikarze, fotoreporterzy, operatorzy kamer)  zakredytowane na wydarzenie informowani są drogą emaliową lub telefoniczną o miejscu i terminie odbioru akredytacji.

Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje

Wymagane wnioski i dokumenty do wglądu:

  • ważna legitymacja prasowa
  • wypełniony wniosek (rozsyłany do redakcji przez Dział Prasowy wraz z informacją o wydarzeniu)