Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:

Sukiennice 9
I piętro, pokój 116
e-mail: bpu@um.wroc.pl 

Kto może wystąpić z wnioskiem / zainicjować sprawę:

Dziennikarze z ważną legitymacją prasową.

Godziny przyjmowania klientów:

poniedziałek 7.45–15.45 
wtorek 7.45–15.45 
środa 7.45–15.45
cwartek 7.45–15.45
pątek 7.45–15.45

Wymagane wnioski i dokumenty do wglądu:

  • ważna legitymacja prasowa;
  • wypełniony wniosek (rozsyłany do redakcji przez Dział Prasowy wraz z informacją o wydarzeniu).
 
Opłaty:

Bez opłat

Termin i sposób załatwienia sprawy:

Od momentu ogłoszenia wydarzenia – (rozesłania informacji do redakcji)  maksymalnie 14 dni. 
Media (dziennikarze, fotoreporterzy, operatorzy kamer)  zakredytowane na wydarzenie informowani są drogą emaliową lub telefoniczną o miejscu i terminie odbioru akredytacji.

Tryb odwoławczy:

Nie przysługuje.