Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:[start]  [koniec]
Wydział Komunikacji Społecznej  
Sukiennice 9
I piętro, pokój 116
e-mail: bpu@um.wroc.pl 


Kto może wystąpić z wnioskiem / zainicjować sprawę:
Dziennikarze z ważną legitymacją prasową.


Godziny przyjmowania klientów:
poniedziałek 7:45–15:45
wtorek 7:45–15:45
środa 7:45–15:45
czwartek 7:45–15:45
piątek 7:45–15:45

 

Wymagane wnioski i dokumenty do wglądu:

  • ważna legitymacja prasowa;
  • wypełniony wniosek (rozsyłany do redakcji przez Dział Prasowy wraz z informacją o wydarzeniu).
 
Opłaty:
Bez opłat

Termin i sposób załatwienia sprawy:
Od momentu ogłoszenia wydarzenia – (rozesłania informacji do redakcji)  maksymalnie 14 dni.
Media (dziennikarze, fotoreporterzy, operatorzy kamer)  zakredytowane na wydarzenie informowani są drogą emaliową lub telefoniczną o miejscu i terminie odbioru akredytacji.


Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.