ul. Komuny Paryskiej 39-41
50-451 Wrocław

Dyrektor Biura: Magdalena Wdowiak-Urbańczyk


Biuro Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych realizuje zadania w zakresie:
  1. przygotowywania, aktualizacji, realizacji założeń Strategii ZIT WrOF
  2. udziału w procesie naboru, oceny i wyboru projektów do dofinansowania w ramach kompetencji Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego (ZIT WrOF) finansowanych ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 (RPO WD);
  3. współpracę z Instytucją Zarządzającą Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Dolnośląskiego (IZ RPO WD) w zakresie wynikającym z zawartego Porozumienia oraz innych dokumentów, w tym dokumentów programowych;
  4. sporządzanie i aktualizację dokumentów niezbędnych do pełnienia funkcji Instytucji Pośredniczącej, w tym Zestawu Instrukcji Wykonawczych (ZIW), Opisu Funkcji i Procedur (OFiP);
  5. uczestniczenie w procesie kontraktacji środków EFRR w zakresie naborów skierowanych na obszar ZIT WrOF (weryfikacja dokumentów niezbędnych do zawarcia umów o dofinansowanie);
  6. współuczestniczenie w badaniach ewaluacyjnych;
  7. prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych zgodnie kompetencjami ZIT WrOF;
  8. prowadzenie sprawozdawczości i monitoringu z zakresu działalności ZIT WrOF;
  9. analizę wyników kontroli i audytów oraz prowadzenia prac związanych z zaleceniami pokontrolnymi w ramach ZIT WrOF;
  10. udział w postępowaniu odwoławczym w zakresie oceny zgodności projektów ze Strategią ZIT WrOF;
  11. współpracę z innymi instytucjami zaangażowanymi w proces wdrażania RPO WD w zakresie wynikającym z zawartych Porozumień oraz innych dokumentów, w tym dokumentów programowych;
  12. przygotowania, wdrażania oraz rozliczania dotacji otrzymanych ze środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna;
  13. sporządzania, nadzoru i rozliczania budżetu ZIT WrOF;
  14. koordynacji prac Komitetu Sterującego ZIT WrOF oraz Rady ZIT WrOF;
  15. udział w procesie pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania;
  16. aplikowanie o środki zewnętrzne i realizacja projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych, a także prowadzenia sprawozdawczości w tym zakresie;
  17. współpracy z komórkami UMW oraz innymi instytucjami mającymi wpływ na realizację zadań ZIT WrOF, w zakresie wynikającym z zawartych Porozumień oraz innych dokumentów, w tym dokumentów programowych;
  18. inicjowania i koordynowania współpracy międzygminnej w ramach Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego.[start] [koniec]