Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Wydział Środowiska i Rolnictwa
ul. Wojciecha Bogusławskiego 8, 10
Sekretariat, IV piętro, pok. 403

Kto może wystąpić z wnioskiem / zainicjować sprawę:
Inwestor (bezpośrednio lub przez pełnomocnika)

Godziny przyjmowania klientów:
poniedziałek 7:45 - 15:45
wtorek 7:45 - 15:45
środa 7:45 - 15:45
czwartek 7:45 - 15:45
piątek 7:45 - 15:45

Uwagi:
Zgodnie z art. 93 ust. 8 Prawa geologicznego i górniczego inną dokumentację geologiczną sporządza się w terminie do 6 miesięcy od dnia zakończenia prac i przekazuje się odpowiednio organowi administracji geologicznej, który udzielił koncesji, zatwierdził projekt robót geologicznych lub któremu zgłoszono projekt robót geologicznych.

Opłaty:

  • opłata skarbowa za dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa lub prokury - 17,00 zł 

Opłatę skarbową można wpłacać na rachunek Urzędu Miejskiego Wrocławia nr konta PKO BP S.A. nr 82 1020 5226 0000 6102 0417 7895.

Termin i sposób załatwienia sprawy:

Termin załatwienia określony jest przepisami ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, tj. jeden miesiąc, a w przypadku spraw szczególnie skomplikowanych – dwa miesiące od dnia wszczęcia postępowania, tj. złożenia pełnego wniosku (art. 35 § 3 k.p.a.). Do wyżej określonego terminu nie wlicza się okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu (art. 35 § 5 k.p.a.).

Sposób załatwiania: właściwy organ administracji geologicznej przesyła po 1 egzemplarzu dokumentacji, w postaci papierowej oraz elektronicznej pozostałym właściwym miejscowo organom administracji geologicznej.

Tryb odwoławczy:
Brak

Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 9.06.2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 196)
  • Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2011 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących innych dokumentacji geologicznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 282, poz. 1656)
  • Ustawa z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 267 ze zm.)
  • Ustawa z dnia 16.11.2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 783)

 

Wymagane wnioski i dokumenty do wglądu:

  • wniosek o przekazanie dokumentacji
  • 3 egzemplarze dokumentacji w wersji papierowej i elektronicznej