Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Wydział Środowiska i Rolnictwa
ul. Wojciecha Bogusławskiego 8, 10
sekretariat, pokój 403


Kto może wystąpić z wnioskiem / zainicjować sprawę:
Inwestor (bezpośrednio lub przez pełnomocnika)

 

Godziny przyjmowania klientów:
poniedziałek 7:45 - 15:45
wtorek 7:45 - 15:45
środa 7:45 - 15:45
czwartek 7:45 - 15:45
piątek 7:45 - 15:45

 

Uwagi:
Zgodnie z art. 93 ust. 8 Prawa geologicznego i górniczego inną dokumentację geologiczną sporządza się w terminie do 6 miesięcy od dnia zakończenia prac i przekazuje się odpowiednio organowi administracji geologicznej, który udzielił koncesji, zatwierdził projekt robót geologicznych lub któremu zgłoszono projekt robót geologicznych.

 

Opłaty:

  • opłata skarbowa za dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa lub prokury - 17,00 zł 

Opłatę skarbową można wpłacać na rachunek Urzędu Miejskiego Wrocławia nr konta PKO BP S.A. nr 82 1020 5226 0000 6102 0417 7895.


Termin i sposób załatwienia sprawy:
Przekazanie w terminie jednego miesiąca, dokumentacji do Archiwum Geologicznego, Urzędu Wojewódzkiego, PIG- CAG w Warszawie.

 

Tryb odwoławczy:
Brak


Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 9.06.2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. z 2011 r. Nr 163 poz. 981),
  • Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2011 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących innych dokumentacji geologicznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 282, poz. 1656),
  • Ustawa z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j.
    z 2000 r. Nr 98 poz. 1071),
  • Ustawa z dnia 16.11.2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006r. Nr 225 poz. 1635 ze zmianami).

Wymagane wnioski i dokumenty do wglądu:

  • wniosek o przekazanie dokumentacji
  • 3 egzemplarze dokumentacji w wersji papierowej i elektronicznej