Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Wydział Środowiska i Rolnictwa
ul. Hubska 8-16
Sekretariat, I piętro, pokój 127
BOK 5, sala na parterze

Kto może wystąpić z wnioskiem / zainicjować sprawę:
Inwestor (bezpośrednio lub przez pełnomocnika)

Godziny przyjmowania klientów:
poniedziałek 7:45 - 15:45
wtorek 7:45 - 15:45
środa 7:45 - 15:45
czwartek 7:45 - 15:45
piątek 7:45 - 15:45

Uwagi:
Zgodnie z art. 93 ust. 8 Prawa geologicznego i górniczego inną dokumentację geologiczną sporządza się w terminie do 6 miesięcy od dnia zakończenia prac i przekazuje się odpowiednio organowi administracji geologicznej, który udzielił koncesji, zatwierdził projekt robót geologicznych lub któremu zgłoszono projekt robót geologicznych.

Opłaty:

  • opłata skarbowa za dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa lub prokury - 17,00 zł 

Zgodnie z art. 33 § 3 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego pełnomocnik dołącza do akt oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa.

Opłatę skarbową można wpłacać na rachunek Urzędu Miejskiego Wrocławia nr konta PKO BP S.A. nr 82 1020 5226 0000 6102 0417 7895.


Termin i sposób załatwienia sprawy:
Zgodnie z art. 94 ust 2 ustawy Prawo geologiczne i górnicze organ przesyła po jednym egzemplarzu dokumentacji w postaci papierowej i elektronicznej pozostałym właściwym miejscowo organom administracji geologicznej.

Tryb odwoławczy:
Brak

Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze,

  • Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2011 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących innych dokumentacji geologicznych,

  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,

  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.


Wymagane wnioski i dokumenty:

  • wniosek o przekazanie dokumentacji,
  • 3 egzemplarze dokumentacji w wersji papierowej i elektronicznej.


Załączniki:

Wniosek