Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Wydział Architektury i Budownictwa
Centrum Obsługi Mieszkańca, pl. Nowy Targ 1-8:

  • przyjmowanie wniosków i podań - sala 1b stanowisko 3 i 4
  • wydawanie dokumentów - sala 1c stanowisko 5 i 6

 

Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:
Uzupełnienia wniosku dokonuje osoba lub podmiot, który otrzymał pismo/wezwanie/postanowienie. Może działać przez pełnomocnika, którym może być wyłącznie osoba fizyczna.

Godziny przyjmowania klientów:
Przyjmowanie korespondencji i wydawanie dokumentów - od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:15.

Dodatkowe czynności - powiązane procedury:
Wpłata należnej opłaty skarbowej.

Opłaty:
Wysokość opłaty skarbowej:

  • zgodnie ze wskazaniem w wezwaniu
  • za pełnomocnictwo - 17 zł


Termin i sposób załatwienia sprawy:
Zgodnie z przedmiotem postępowania.

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (jednolity tekst Dz. U. z 2013 r., Poz. 267 z późniejszymi zmianami)

Wymagane wnioski i dokumenty do wglądu:
Wypełniony wniosek o uzupełnienie wraz z załącznikami wymienionymi w postanowieniu na  formularzu U - do pobrania poniżej lub w Centrum Obsługi Mieszkańca, pl. Nowy Targ 1-8.