Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:

Wydział Architektury i Zabytków
Centrum Obsługi Mieszkańca
pl. Nowy Targ 1-8:

  • przyjmowanie wniosków i podań oraz wydawanie dokumentów:
    parter, sala 1a i 1b  stanowisko 1, 2, 3 i 4.

Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:

Uzupełnienia wniosku dokonuje osoba lub podmiot, który otrzymał pismo/wezwanie/postanowienie. Może działać przez pełnomocnika, którym może być wyłącznie osoba fizyczna. Godziny przyjmowania klientów:

  • przyjmowanie korespondencji i wydawanie dokumentów - od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:15.

Dodatkowe czynności - powiązane procedury:

Wpłata należnej opłaty skarbowej (https://bip.um.wroc.pl/contents/content/327/8799.

Opłaty:

Wysokość opłaty skarbowej:

  • zgodnie ze wskazaniem w wezwaniu,
  • za pełnomocnictwo - 17 zł.

Wpłaty opłaty skarbowej na rachunek bankowy Gminy Wrocław PKO BP SA nr 82 1020 5226 0000 6102 0417 7895 można dokonać we wszystkich oddziałach Banku PKO BP w granicach miasta Wrocławia bez prowizji

Termin i sposób załatwienia sprawy:

Zgodnie z przedmiotem postępowania.

Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego.

Wymagane wnioski i dokumenty do wglądu:

Wypełniony wniosek o uzupełnienie wraz z załącznikami wymienionymi w postanowieniu na  formularzu U - do pobrania poniżej lub w Centrum Obsługi Mieszkańca, pl. Nowy Targ 1-8.



Załączniki:

Uzupełnienie wniosku - druk WAZ-U