Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Wydział Architektury i Zabytków
Centrum Obsługi Mieszkańca
pl. Nowy Targ 1-8:

  • przyjmowanie wniosków i podań oraz wydawanie dokumentów:
    parter, sala 1a i 1b  stanowisko 1, 2, 3 i 4.

 

Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:
Uzupełnienia wniosku dokonuje osoba lub podmiot, który otrzymał pismo/wezwanie/postanowienie. Może działać przez pełnomocnika, którym może być wyłącznie osoba fizyczna.

Godziny przyjmowania klientów:

  • przyjmowanie korespondencji i wydawanie dokumentów
    - od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:15.


Dodatkowe czynności - powiązane procedury:
Wpłata należnej opłaty skarbowej.

Opłaty:
Wysokość opłaty skarbowej:

  • zgodnie ze wskazaniem w wezwaniu,
  • za pełnomocnictwo - 17 zł.


Termin i sposób załatwienia sprawy:
Zgodnie z przedmiotem postępowania.

Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego.

Wymagane wnioski i dokumenty do wglądu:
Wypełniony wniosek o uzupełnienie wraz z załącznikami wymienionymi w postanowieniu na  formularzu U - do pobrania poniżej lub w Centrum Obsługi Mieszkańca, pl. Nowy Targ 1-8.



Załączniki:

Uzupełnienie wniosku - druk WAZ-U