Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Wydział Partycypacji Społecznej
ul. G. Zapolskiej 4

  • III piętro, pok. 317
  • I piętro, pok. 120 (kancelaria)

Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:
Organizacja pozarządowa w rozumieniu ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U.  z 2010 r. Nr 234, poz. 1536 oraz z 2011 r. Nr 112, poz. 654).

Godziny przyjmowania klientów:
poniedziałek - piątek 7:45—15:45

Opłaty:
Bez opłat

Termin i sposób załatwienia sprawy:
Do 14 dni

Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje

Podstawa prawna:

Wymagane wnioski i dokumenty:

  • aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub z innego właściwego rejestru;
  • aktualny statut
  • sprawozdanie merytoryczne z działalności organizacji za poprzedni rok
  • sprawozdanie finansowe organizacji za poprzedni rok (bilans, rachunek zysków i strat, informacja dodatkowa)