Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Biuro ds. Partycypacji Społecznej
ul. G. Zapolskiej 4

  • I piętro, pok. 130 (wejście przez pok. 127a)
  • I piętro, pok. 120 (kancelaria)

Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:
Organizacja pozarządowa w rozumieniu ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U.  z 2010 r. Nr 234, poz. 1536 oraz z 2011 r. Nr 112, poz. 654).

Godziny przyjmowania klientów:
poniedziałek 7:45—15:45
wtorek 7:45—15:45
środa 7:45—15:45
czwartek 7:45—15:45
piątek 7:45—15:45

Opłaty:
Bez opłat

Termin i sposób załatwienia sprawy:
Do 14 dni

Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, Roczny i wieloletni plan współpracy miasta Wrocławia z organizacjami pozarządowymi

Wymagane wnioski i dokumenty do wglądu:

  • aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub z innego właściwego rejestru;
  • aktualny statut
  • sprawozdanie merytoryczne z działalności organizacji za poprzedni rok
  • sprawozdanie finansowe organizacji za poprzedni rok (bilans, rachunek zysków i strat, informacja dodatkowa)