Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:

Wydział Partycypacji Społecznej (https://bip.um.wroc.pl/contents/content/229/3193)
ul. G. Zapolskiej 4

  •  ()III piętro, pok. 126
  • I piętro, pok. 120 (kancelaria)

Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:

Organizacja pozarządowa w rozumieniu ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie

Godziny przyjmowania klientów:

poniedziałek - piątek 7:45—15:45

Opłaty:

Bez opłat

Termin i sposób załatwienia sprawy:

Do 14 dni

Tryb odwoławczy:

Nie przysługuje

Podstawa prawna:

Wymagane wnioski i dokumenty:

  • aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub z innego właściwego rejestru;
  • aktualny statut;
  • sprawozdanie merytoryczne z działalności organizacji za poprzedni rok;
  • sprawozdanie finansowe organizacji za poprzedni rok (bilans, rachunek zysków i strat, informacja dodatkowa).