Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Wydział Inżynierii Miejskiej
Dział Organizacji Ruchu Drogowego
ul. G. Zapolskiej 4
IV piętro, sekretariat - pok. 405

Kto może wystąpić z wnioskiem / zainicjować sprawę:

  • inwestor
  • wykonawca
  • projektant


Godziny przyjmowania klientów:

poniedziałek  7:45 - 15:45
wtorek 7:45 - 15:45
środa  7:45 - 15:45
czwartek  7:45 - 15:45
piątek  7:45 - 15:45

Opłaty:
Bez opłat

Termin i sposób załatwienia sprawy:
Maksymalny czas oczekiwania wynosi miesiąc od daty złożenia wniosku.

Tryb odwoławczy:
Brak

Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2222 t.j.);
  • Ustawa  z dnia  20 czerwca 1997 r.  Prawo o ruchu drogowym  (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1260);
  • § 3 ust.1 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem z dnia 23 września 2003 r. (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 784).


Wymagane wnioski i dokumenty:

  • wniosek
  • projekt lub koncepcję rozwiązań drogowych (w 2 egz.) zawierający:
    - opis techniczny
    - orientację
    - plan sytuacyjny w skali 1:1000 lub 1:500 z zaznaczeniem istniejących i projektowanych rozwiązań
    - bilans miejsc postojowych
    - analizę komunikacyjną uwzględniającą ruch generowany przez obiekt, w tym pomiary i prognozę ruchu


Załączniki:

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych