Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:

Wydział Inżynierii Miejskiej
Dział Zarządzania Ruchem
ul. G. Zapolskiej 4
IV piętro, sekretariat - pok. 405

Kto może wystąpić z wnioskiem / zainicjować sprawę:

  • inwestor
  • wykonawca
  • projektant

Godziny przyjmowania klientów:

poniedziałek - piątek 7:45 - 15:45

Opłaty:

Bez opłat

Termin i sposób załatwienia sprawy:

Maksymalny czas oczekiwania wynosi miesiąc od daty złożenia wniosku.

Tryb odwoławczy:

Brak

Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych;
  • Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym;
  • § 3 ust.1 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem z dnia 23 września 2003 r.

Wymagane wnioski i dokumenty:

  • wniosek
  • projekt lub koncepcję rozwiązań drogowych (w 2 egz.) zawierający:
    • opis techniczny
    • orientację
    • plan sytuacyjny w skali 1:1000 lub 1:500 z zaznaczeniem istniejących i projektowanych rozwiązań
    • bilans miejsc postojowych
    • analizę komunikacyjną uwzględniającą ruch generowany przez obiekt, w tym pomiary i prognozę ruchu.


Załączniki:

Upoważnienie do odbioru pisma przez osobę nie będącą wnioskodawcą
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych