Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Wydział Inżynierii Miejskiej
Dział Zarządzania Ruchem
ul. G. Zapolskiej 4
IV piętro, sekretariat - pok. 405

Kto może wystąpić z wnioskiem / zainicjować sprawę:

  • inwestor, 
  • wykonawca, 
  • projektant

Godziny przyjmowania klientów:

poniedziałek  7:45 - 15:45
wtorek 7:45 - 15:45
środa  7:45 - 15:45
czwartek  7:45 - 15:45
piątek  7:45 - 15:45

Wymagane wnioski i dokumenty do wglądu:

  • wniosek;
  • projekt lub koncepcję rozwiązań drogowych (w 2 egz.) zawierający:
    - opis techniczny,
    - orientację,
    - plan sytuacyjny w skali 1:1000 lub 1:500 z zaznaczeniem istniejących i projektowanych rozwiązań,
    - bilans miejsc postojowych,
    - analizę komunikacyjną uwzględniającą ruch generowany przez obiekt, w tym pomiary i prognozę ruchu.
 
 

Opłaty:

bez opłat

Termin i sposób załatwienia sprawy:

Maksymalny czas oczekiwania wynosi 30 dni od daty złożenia wniosku.

Tryb odwoławczy:

brak

Podstawa prawna:

  • Ustawa  z dnia  21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 260 i 843)  
  • Ustawa  z dnia  20 czerwca 1997 r.  Prawo o ruchu drogowym  (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.);
  • § 3 ust.1 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem z dnia 23 września 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. nr 177, poz. 1729)