Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:

Dokumenty aplikacyjne można składać:

  • osobiście
    - w pokoju  136,  
    pl. Nowy Targ 1-8, I piętro
    - w Kancelarii Ogólnej Urzędu,
    pl. Nowy Targ 1-8, parter, pokój 5 
  • za pośrednictwem poczty wysyłając na adres
    Urząd Miejski Wrocławia
    50-141 Wrocław,
    pl. Nowy Targ 1-8, pok. 136
    (z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ...)

 

Kto może wystąpić z wnioskiem / zainicjować sprawę:
Dokumenty aplikacyjne może złożyć każda osoba zainteresowana pracą w Urzędzie Miejskim Wrocławia.

 

Uwaga! 
Dokumenty aplikacyjne składa się w odpowiedzi na konkretnie ogłoszenie o naborze.

Aktualne ogłoszenia o naborach znajdują sie TUTAJ.

 

Godziny przyjmowania klientów:
poniedziałek 8:00-15:15
wtorek 8:00-15:15
środa 8:00-15:15
czwartek 8:00-15:15
piątek 8:00-15:15

 

Uwagi:

  • Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.),
  • Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 1998 r Nr 21, poz. 94, z późn. zm.),
  • Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
 

Opłaty:
Bez opłat

 

Termin i sposób załatwienia sprawy:
Zgodnie z art. 11 – 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)

 

Tryb odwoławczy:
Zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.

 

Wymagane wnioski i dokumenty do wglądu:

  • list motywacyjny,
  • życiorys – curriculum vitae,
  • kserokopie świadectw pracy,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  • inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności np. referencje,
  • kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność (jeśli dotyczy),
  • podpisana klauzula dotycząca zgody na przetwarzanie danych osobowych:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)”

Uwaga

dokumenty nie opatrzone lub bez podpisanej klauzuli nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacyjnym!