Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:

Dokumenty aplikacyjne w formie papierowej można składać:

  • Osobiście w kopercie zamkniętej:
    - w Wydziale Organizacyjnym i Kadr w pokoju 136, pl. Nowy Targ 1-8
  • za pośrednictwem operatora pocztowego wysyłając na adres
    Urząd Miejski Wrocławia Wydział Organizacyjny i Kadr
    50-141 Wrocław,
    pl. Nowy Targ 1-8
    (z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ...)


Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:

Każda osoba zainteresowana pracą w Urzędzie Miejskim Wrocławia spełniająca wymagania formalne wskazane w treści ogłoszenia o naborze

Dokumenty aplikacyjne składa się w odpowiedzi na konkretne ogłoszenie o naborze.
Aktualne ogłoszenia o naborach

Godziny przyjmowania klientów:

poniedziałek - piątek  7:45-15:45

Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym;
  • Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy;
  • Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych;
  • Ustawa  z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.


Opłaty:

Bez opłat

Termin i sposób załatwienia sprawy:

Zgodnie z art. 11 – 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Tryb odwoławczy:

Zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.

Wymagane wnioski i dokumenty:

Dokumenty i oświadczenia zgodnie z treścią ogłoszenia o naborze

Uwaga
Dokumenty aplikacyjne nie są rozpatrywane, a kandydat nie jest dopuszczony do udziału w naborze w przypadku złożenia dokumentów:

  1. bez zastrzeżonej formy papierowej - drogą elektroniczną;
  2. przed terminem umieszczenia ogłoszenia o naborze w BIP oraz na tablicy informacyjnej Urzędu w budynku przy pl. Nowy Targ 1-8;
  3. po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze;
  4. bez podania nazwy stanowiska zamieszczonego w ogłoszeniu o naborze.


Załączniki:

Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych