Uwaga!
W związku z panującą sytuacją epidemiczną i ograniczeniem bezpośredniej obsługi klientów w budynku Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Hubskiej 8-16, sprawy dotyczące wędkarstwa załatwiane są w nastepujący sposób:
- dokumenty o wydanie karty wędkarskiej i karty łowiectwa podwodnego lub o ich duplikat można składać

  • w COM V, stanowisko Kancelarii ogólnej przy ul. Hubskiej 8-16
    lub
  • za pośrednictwiem operatora pocztowego.

Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:

Wydział Środowiska i Rolnictwa
ul. Hubska 8-16
parter, pok. 15

Kto może wystąpić z wnioskiem / zainicjować sprawę:

Osoba, która ukończyła 14 lat oraz zamieszkuje we Wrocławiu, bądź ostatni stały meldunek miała we Wrocławiu i zdała egzamin.

Godziny przyjmowania klientów:

poniedziałek - piątek 7:45 - 15:45

Opłaty:

  • 10 zł   (należy dołączyć potwierdzenie opłaty)

Uwaga: w budynku przy ul. Hubskiej 8-16 nie ma możliwości dokonania opłaty.

Nr konta Bankowego: 86 1020 5226 0000 6002 0428 8452

Termin i sposób załatwienia sprawy:

Karta wędkarska lub karta łowiectwa podwodnego oraz ich duplikaty są wydawane do 7 dni.

Podstawa prawna:

Ustawa o rybactwie śródlądowym z dnia 18 kwietnia 1985 r.

Wymagane wnioski i dokumenty:

  • wniosek o wydanie karty wędkarskiej z potwierdzeniem zdania egzaminu,
  • dowód osobisty bądź inny dokument potwierdzający tożsamość,
  • dwa zdjęcia,
  • potwierdzenie uiszczenia opłaty.


Załączniki:

Wniosek