Uwaga!
W związku z panującą sytuacją epidemiczną i ograniczeniem bezpośredniej obsługi klientów w budynku Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Hubskiej 8-16, sprawy dotyczące wędkarstwa załatwiane są za pośrednictwem operatora pocztowego.
W celu uzyskania karty wędkarskiej/ duplikatu karty wędkarskiej lub karty łowiectwa podwodnego/duplikatu karty łowiectwa podwodnego, dokumenty należy przesłać pocztą wraz z potwierdzeniem uiszczenia opłaty w wysokości 10 złotych na konto bankowe 86 1020 5226 0000 6002 0428 8452


Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Wydział Środowiska i Rolnictwa
ul. Hubska 8-16
parter, pok. 15

Kto może wystąpić z wnioskiem / zainicjować sprawę:
Osoba, która ukończyła 14 lat i zamieszkuje we Wrocławiu, bądź ostatni stały meldunek miała we Wrocławiu.

Godziny przyjmowania klientów:
poniedziałek - piątek 7:45 - 15:45

Opłaty:

  • 10 zł 

Płatne gotówką przy składaniu wniosku na miejscu lub przelewem na konto bankowe (należy dołączyć potwierdzenie opłaty)
Brak możliwości płatności kartą płatniczą.

Nr konta Bankowego
86 1020 5226 0000 6002 0428 8452

Termin i sposób załatwienia sprawy:
W momencie złożenia wniosku klient dostaje dokument zastępczy. 
Właściwą kartę otrzymuje w terminie 7 dni.

Podstawa prawna:
Ustawa o rybactwie śródlądowym z dnia 18 kwietnia 1985 r.

Wymagane wnioski i dokumenty:

  • wniosek o wydanie karty wędkarskiej z potwierdzeniem zdania egzaminu
  • dowód osobisty bądź inny dokument potwierdzający tożsamość
  • dwa zdjęcia


Załączniki:

Wniosek