Uwaga!
W związku z panującą sytuacją epidemiczną i ograniczeniem bezpośredniej obsługi klientów w budynku Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Hubskiej 8-16, sprawy dotyczące wędkarstwa załatwiane są wyłącznie za pośrednictwem operatora pocztowego.
W celu uzyskania karty wędkarskiej/ duplikatu karty wędkarskiej lub karty łowiectwa podwodnego/duplikatu karty łowiectwa podwodnego, dokumenty należy przesłać pocztą wraz z potwierdzeniem uiszczenia opłaty w wysokości 10 złotych na konto bankowe 86 1020 5226 0000 6002 0428 8452


Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Wydział Środowiska i Rolnictwa
ul. Hubska 8-16
parter, pok. 15

Kto może wystąpić z wnioskiem / zainicjować sprawę:
Osoba, która ukończyła 14 lat i zamieszkuje we Wrocławiu, bądź ostatni stały meldunek miała we Wrocławiu.

Godziny przyjmowania klientów:
poniedziałek - piątek 7:45 - 15:45

Opłaty:

  • 10 zł 

Płatne gotówką przy składaniu wniosku. Brak możliwości płatności kartą płatniczą.

Termin i sposób załatwienia sprawy:
W momencie złożenia wniosku klient dostaje dokument zastępczy. 
Właściwą kartę otrzymuje w terminie 7 dni.

Podstawa prawna:
Ustawa o rybactwie śródlądowym z dnia 18 kwietnia 1985 r.

Wymagane wnioski i dokumenty:

  • wniosek o wydanie karty wędkarskiej z potwierdzeniem zdania egzaminu
  • dowód osobisty bądź inny dokument potwierdzający tożsamość
  • dwa zdjęcia


Załączniki:

Wniosek