Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:

  • złożenie wniosku:
    właściwy urząd skarbowy
  • zajęcie stanowiska:
    Wydział Zarządzania Należnościami (https://bip.um.wroc.pl/contents/content/221/3204)
    Dział Ulg 
    ul. Kotlarska 41
    I piętro
    faks +48 71 777 70 98
    tel. +48 71 777 73 51

Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:

  • osoba fizyczna
  • osoba prawna

Godziny przyjmowania klientów:

  • US - wg ustalonych godzin

Uwagi:

Każda sprawa jest rozpatrywana indywidualnie.

Opłaty:

  • Opłata skarbowa za złożenie w organie administracji publicznej dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury oraz od jego odpisu, wpisu lub kopii - 17,00 zł

Opłatę można wpłacić bezgotówkowo na rachunek bankowy: Gmina Wrocław PKO BANK POLSKI S.A. 82 1020 5226 0000 6102 0417 7895

Termin i sposób załatwienia sprawy:

  • w ciągu 14 dni od przesłania wniosku przez Naczelnika Urzędu Skarbowego
  • w ciągu 1 m-ca w przypadku braku możliwości zajęcia stanowiska w terminie 14 dni z uwagi na konieczność przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego
  • w ciągu 2 m-cy w przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej

Tryb odwoławczy:

Na postanowienie Stronie nie służy zażalenie. Stronie przysługuje wniesienie odwołania od decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego.

Podstawa prawna:

  • Art. 18 ust. 2 ustawy z dnia 13 listopada 2003 r. – o dochodach jednostek samorządu terytorialnego ;
  • Art. 67a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa.

Wymagane wnioski i dokumenty:

  • zgodnie z wymogami właściwego Urzędu Skarbowego.