Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:

Złożenie wniosku
właściwy urząd skarbowy

Zajęcie stanowiska:

Wydział Zarządzania Należnościami
Dział Ulg 
ul. Kotlarska 41
I piętro
faks +48 71 777 70 98
tel. +48 71 777 73 51

Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:

  • osoba fizyczna
  • osoba prawna

Godziny przyjmowania klientów:

  • US
    wg ustalonych godzin

Uwagi:
Każda sprawa jest rozpatrywana indywidualnie.

Opłaty:

  • Opłata skarbowa za złożenie w organie administracji publicznej dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury oraz od jego odpisu, wpisu lub kopii - 17,00 zł

Opłatę można wpłacić bezgotówkowo na rachunek bankowy: Gmina Wrocław PKO BANK POLSKI S.A. 82 1020 5226 0000 6102 0417 7895

Termin i sposób załatwienia sprawy:

  • w ciągu 14 dni od przesłania wniosku przez Naczelnika Urzędu Skarbowego
  • w ciągu 1 m-ca w przypadku braku możliwości zajęcia stanowiska w terminie 14 dni z uwagi na konieczność przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego
  • w ciągu 2 m-cy w przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej

Tryb odwoławczy:
Na postanowienie Stronie nie służy zażalenie. Stronie przysługuje wniesienie odwołania od decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego.

Podstawa prawna:

  • Art. 18 ust. 2 ustawy z dnia 13 listopada 2003 r. – o dochodach jednostek samorządu terytorialnego ;
  • Art. 67a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa.

Wymagane wnioski i dokumenty:

  • wniosek o ulgę wraz z uzasadnieniem, który składa się do właściwego Urzędu Skarbowego powinien zawierać co najmniej treść żądania, wskazanie osoby, od której pochodzi, adres (miejsce zamieszkania lub pobytu, siedziby albo miejsca prowadzenia działalności), identyfikator podatkowy, a także czynić zadość innym wymogom ustalonym w przepisach szczególnych
  • oświadczenie o stanie majątkowym
  • dokumenty potwierdzające aktualną sytuację materialną i rodzinną Wnioskodawcy.


Załączniki:

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych (administratorem danych jest Gmina Wrocław)