Sekretariat:

Dyrektor Biura:


Biuro Komunikacji Internetowej realizuje zadania z zakresu:

  1. tworzenia koncepcji, przygotowywania, organizowania i koordynowania kampanii informacyjnych oraz e-marketingowych w mediach społecznościowych i Internecie;
  2. integrowania działań promocyjnych wewnątrz Urzędu, spółkach oraz miejskich jednostkach organizacyjnych, w tym współpracy i koordynowania wspólnych akcji internetowych oraz akcji marketingowych;
  3. budowania relacji on-line, w tym kreacji i nadzoru merytorycznego kampanii w social mediach oraz obsługi mediów społecznościowych prowadzonych przez Biuro lub powierzonych do nadzoru;
  4. współpracy z Agencją Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej w zakresie promocji inicjatyw, kampanii i wydarzeń w mediach społecznościowych i Internecie;
  5. współpracy z podmiotami zajmującymi się reklamą w mediach społecznościowych i Internecie;
  6. współpracy przy produkcji reklam i filmów promocyjnych o Wrocławiu;
  7. analizy nowoczesnych trendów marketingowych, nowoczesnych projektów miejskich i technologii z zakresu marketingu i promocji;
  8. kreacji i nadzoru merytorycznego nad mediami społecznościowymi przynależnymi do Wydziału;
  9. współpracy z instytucjami zewnętrznymi w zakresie komunikacji w mediach (social media, portale społecznościowe, Internet);
  10. monitorowania mediów i Internetu pod kątem materiałów dotyczących treści związanych z Wrocławiem (opinie i statystyki dotyczące organizowanych wydarzeń, inicjatyw, przedsięwzięć, projektów).[start] [koniec]