[start] [koniec]

Sekretariat
51-163 Wrocław
al. M. Kromera 44
pok.117, I piętro
tel. +48 71 777 92 30, 777 92 31 
faks +48 71 777 92 29
e-mail: wzp@um.wroc.pl

Dyrektor Wydziału: Grażyna Matuszewska
Zastępca Dyrektora Wydziału: Ewa Kulik


Struktura:

  • Dział Zamówień Publicznych
    Kierownik: Tomasz Kaźmierczak
    pok. 133, I piętro
    tel. +48 71 777 93 18
  • Dział Analiz
    Kierownik: Magdalena Szczucka  
    pok. 141, I piętro
    tel. +48 71 777 93 24


Wydział Zamówień Publicznych realizuje zadania z zakresu:

  1. sporządzania wstępnego ogłoszenia informacyjnego o planowanych w ciągu następnych 12 m-cy zamówień publicznych;
  2. sporządzania i analizy zbiorczych zestawień przeprowadzonych w Gminie postępowań – na wniosek stosownych organów;
  3. sporządzania rocznego sprawozdania o udzielonych w Urzędzie zamówieniach;
  4. kontroli i analizy rejestrów zamówień wyłączonych ze stosowania ustawy, prowadzonych w komórkach organizacyjnych Urzędu;
  5. kontroli zgodności zawieranych umów z warunkami postępowania o zamówienie publiczne;
  6. opiniowania zmian wprowadzanych do umów o zamówienia publiczne;
  7. opiniowania projektów dokumentów postępowania konkursowego przygotowywanego przez komórki organizacyjne Urzędu przed ogłoszeniem konkursu;
  8. prowadzenia Rejestru zamówień publicznych oraz Rejestru decyzji o powołaniu Komisji Przetargowych i Osób Wskazanych, a także Rejestru Konkursów;
  9. przygotowywania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
  10. kontroli procedury prowadzonej przez Osobę Wskazaną pod kątem jej prawidłowości z przepisami dotyczącymi udzielania zamówień publicznych;
  11. bieżącej współpracy i pomocy w zakresie przygotowywania i prowadzenia postępowań na zamówienia publiczne.

Godziny pracy
Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:45