[start] [koniec]Sekretariat
50-031 Wrocław
ul. W. Bogusławskiego 8,10
III piętro, pok. 325
tel. +48 71 777 92 35
faks +48 71777 92 34
e-mail: wkn@um.wroc.pl

Dyrektor Wydziału: Marta Julia Kalicińska
Zastępca Dyrektora Wydziału: Małgorzata Fronia


Struktura:
  • Dział Kontroli Finansowych
    Kierownik: Agnieszka Korzeniowska
    III piętro, pok. 305
    tel. +48 71 777 92 40

  • Dział Kontroli Procedur i Zamówień
    Kierownik: Henryk Mikołajczyk
    III piętro, pok. 323
    tel. +48 71 777 92 32

  • Dział Kontroli Stacji Kontroli Pojazdów i Ośrodków Szkolenia Kierowców
    Kierownik: Teresa Szmytka
    III piętro, pok. 321
    tel. +48 71 777 81 89

  • Dział Analiz i Obsługi Kontroli Zewnętrznych
    Kierownik: Maria Lotzwik
    III piętro, pok. 305
    tel. +48 71 777 92 33
  • Koordynator ds. organizacyjno – prawnych
    Wojciech Puchała
    III piętro, pok. 323
    tel. +48 71 777 93 29

  • Samodzielne stanowisko ds. obsługi sekretariatu
    Anna Święcka
    pok. 325, III piętro
    tel. +48 71 777 92 35


Wydział Kontroli
realizuje zadania z zakresu:

  1. planowania kontroli przeprowadzanych przez Wydział; przeprowadzania kontroli zgodnie z:
    1. Planem Kontroli,
    2. Planem kontroli przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców wpisanych w rejestr działalności regulowanej prowadzony przez Prezydenta,
    3. Planem kontroli przedsiębiorców prowadzących stacje kontroli pojazdów wpisanych w rejestr działalności regulowanej prowadzony przez Prezydenta;
  2. prowadzenia postępowania administracyjnego w sprawie zakazu wykonywania przez przedsiębiorcę działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia ośrodka szkolenia kierowców, w sprawie zakazu prowadzenia przez podmiot szkolenia osób ubiegających się o uzyskanie uprawnienia do kierowania tramwajem oraz w sprawie zakazu prowadzenia przez przedsiębiorcę stacji kont roli pojazdów;
  3. dokumentacji dotyczącej przeprowadzanych kontroli;
  4. współdziałania z organami kontroli państwowej i samorządowej;
  5. współpracy z komórkami organizacyjnymi oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi;
  6. przechowywania dokumentacji z kontroli przeprowadzonych przez organy zewnętrzne oraz korespondencji z nią związanej;
  7. redagowania odpowiedzi do zewnętrznych organów kont roli w związku z prowadzonymi przez nie kontrolami, na podstawie pisemnych odpowiedzi, sporządzonych przez merytorycznie odpowiedzialne komórki organizacyjne oraz miejskie jednostki organizacyjne;
  8. redagowania odpowiedzi do wskazanej korespondencji z organami ścigania, kontroli, bezpieczeństwa wewnętrznego kraju oraz innymi uprawnionymi organami w zakresie udostępniania i przekazywania dokumentów, materiałów i informacji będących w posiadaniu komórek organizacyjnych Urzędu, miejskich jednostek organizacyjnych oraz miejskich spółek;
  9. prowadzenia książki kontroli zewnętrznych Urzędu;
  10. sporządzania zbiorczej informacji o stanie kontroli zarządczej w Gminie Wrocław.


Godziny pracy
Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:45