Sekretariat

50-107 Wrocław
Sukiennice 9
I piętro, pok. 106
tel. +48 71 777 82 80
tel. +48 71 777 79 41
faks +48 71 777 77 69
e-mail: bpr@um.wroc.pl

Dyrektor Biura: Izabela Kalisz

Zastępca Dyrektora Biura: Izabela Zaremba

Zastępca Dyrektora Biura: Piotr Gapiński


Struktura:

Kancelaria Prezydenta

parter
tel. +48 71 777 89 55, 777 82 18
e-mail: kancelaria.prezydenta@um.wroc.pl

Sekretariat Prezydenta

I piętro, pok. 100
tel. +48 71 777 82 01, 777 88 99
faks +48 71 777 72 77

Zespół ds. Organizacyjnych

I piętro, pok. 118
tel. 48 71 777 90-34, 777 80 30

Zespół ds. Spotkań z Mieszkańcami

I piętro, pok. 3a
tel. +48 71 777 76 39, 777 76 73

Zespół ds. Projektów i Analiz

I piętro, pok. 109
tel. +48 71 777 89 91

Stanowisko ds. finansowych

I piętro, pok. 108
tel. +48 71 777 73 21

Dział Aktów Normatywnych

pl. Nowy Targ 1-8, 
IV piętro, pok. 408
tel. +48 71 777 72 08
faks +48 71 777 86 95

  • informacja i udostępnianie aktów normatywnych:
    tel. +48 71 777 72 63,  777 72 25

Biuro Prezydenta realizuje zadania z zakresu:

  1. prowadzenia spraw z zakresu aktów normatywnych organów Miasta;
  2. prowadzenia spraw dotyczących stowarzyszeń, fundacji i związków komunalnych z udziałem Miasta;
  3. prowadzenia ewidencji porozumień zawieranych z innymi jednostkami samorządu terytorialnego, organami administracji rządowej i innymi podmiotami;
  4. obsługi technicznej i administracyjnej sekretariatu Prezydenta, Wiceprezydentów oraz ustanowionych w drodze zarządzeń Pełnomocników Prezydenta;
  5. obsługi administracyjno-organizacyjnej Kolegium Prezydenta;
  6. organizacji i obsługi spotkań, wizyt, konferencji i posiedzeń z udziałem Prezydenta;
  7. organizacji uroczystości oraz wydarzeń okolicznościowych inicjowanych przez Prezydenta;
  8. przyjmowania wniosków w sprawie nadawania Odznaki Honorowej Wrocławia oraz obsługi administracyjno-organizacyjnej posiedzeń Konwentu Odznaki;
  9. przyjmowania wniosków w sprawie Patronatów Honorowych Prezydenta i udziału Prezydenta w Komitetach Honorowych;
  10. organizacji uroczystości jubileuszu długoletniego pożycia małżeńskiego.

Procedury realizowane przez Biuro Prezydenta dostępne są w zakładce Poradnik Klienta(https://bip.um.wroc.pl/cases/search?keyword=&case=&category_id=-1&unit_id=4)

Rejestry prowadzone w Biurze Prezydenta (https://bip.um.wroc.pl/artykuly/156/rejestry-ewidencje-i-archiwa#bpr)

Godziny pracy:

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:45