[start] [koniec]Sekretariat
50-107 Wrocław
Sukiennice 9
I piętro, pok. 106
tel. +48 71 777 82 80
tel. +48 71 777 79 41
faks +48 71 777 77 69
e-mail: bpr@um.wroc.pl

Dyrektor Biura: Barbara Lisiewicz
Zastępca Dyrektora Biura: Joanna Stasiak
Zastępca Dyrektora Biura: Izabela Pieniążczak


Struktura:

  • Kancelaria Prezydenta 
    parter
    tel. +48 71 777 89 55
    tel. +48 71 777 82 18
    e-mail: kancelaria.prezydenta@um.wroc.pl

  • Sekretariat Prezydenta
    I piętro, pok. 100
    tel. +48 71 777 82 01
    tel. +48 71 777 88 99
    faks +48 71 777 72 77

  • Dział Ewidencji Aktów Normatywnych
    pl. Nowy Targ 1-8, 
    IV piętro, pok. 408
    tel. +48 71 777 72 08
    faks +48 71 777 86 95
    informacja i udostępnianie aktów normatywnych:
    tel. +48 71 777 72 63
    tel. +48 71 777 72 25

  • Zespół ds. Organizacyjnych i Analiz
    I piętro, pok. 108
    tel. +48 71 777 84 16
    tel. +48 71 777 87 74

  • Zespół ds. Współpracy z Radą Miejską Wrocławia
    I piętro, pok. 109
    tel. +48 71 777 82 83

  • Zespół ds. Realizacji Projektów i Organizacji Wydarzeń
    I piętro, pok. 116
    tel. +48 71 777 93 98

  • Samodzielne Stanowisko ds. finansowych
    I piętro, pok. 108
    tel. +48 71 777 73 21

 

Biuro Prezydenta realizuje zadania z zakresu:

  1. prowadzenia spraw z zakresu aktów normatywnych organów Miasta;
  2. prowadzenia spraw stowarzyszeń, fundacji i związków komunalnych z udziałem Miasta;
  3. prowadzenia ewidencji i zbioru porozumień zawieranych z innymi jednostkami samorządowymi, organami administracji rządowej i innymi podmiotami;
  4. obsługi technicznej i administracyjnej sekretariatów Prezydenta, Wiceprezydentów oraz Pełnomocników Prezydenta;
  5. obsługi administracyjno-organizacyjnej Kolegium Prezydenta;
  6. organizacji i obsługi spotkań, wizyt, konferencji i posiedzeń z udziałem Prezydenta;
  7. organizacji uroczystości oraz wydarzeń okolicznościowych inicjowanych przez Prezydenta;
  8. zapewnienia przestrzegania w Urzędzie przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych;
  9. udostępniania pl. Wolności oraz dróg wewnętrznych: Rynku, pl. Solnego wraz z drogą wewnętrzną (strona wschodnia i północna), ulic Kuźniczej (od ul. Kotlarskiej do pl. Uniwersyteckiego), Oławskiej (od Rynku do ul. Kazimierza Wielkiego), Świdnickiej (od Rynku do pl. Teatralnego), Sukiennic, Przejścia Garncarskiego, Przejścia Żelaźniczego, skweru u zbiegu ulic Szewskiej i Wita Stwosza (z wyjątkiem części będącej drogą gminną) na organizację imprez plenerowych, według zasad określonych odrębnym zarządzeniem;
  10. przyjmowania wniosków w sprawie nadawania Odznaki Honorowej Wrocławia oraz obsługi administracyjno-organizacyjnej posiedzeń Konwentu Odznaki;
  11. przyjmowania wniosków w sprawie Patronatów Honorowych Prezydenta i udziału Prezydenta w Komitetach Honorowych;
  12. przyjmowania zgłoszeń o jubileuszu długoletniego pożycia małżeńskiego i inicjowanie wszczęcia przez Wojewodę Dolnośląskiego procedury odznaczenia jubilatów Medalem Za Długoletnie Pożycie Małżeńskie;
  13. organizowania uroczystości jubileuszu długoletniego pożycia małżeńskiego.


Procedury realizowane przez Biuro Prezydenta dostępne są w zakładce Poradnik Klienta

Godziny pracy:
Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:45