Użytkownicy Programu URBANCARD Premium, którzy w dniu startu nowego systemu tj. 29 lipca 2019 r. mieli aktywny status PREMIUM na karcie URBANCARD, automatycznie otrzymali dostęp do Programu Nasz Wrocław. Więcej informacji na stronie: Nasz Wroclaw.

Kto może przystąpić do Programu Nasz Wrocław.
Osoba posiadająca kartę URBANCARD, URBANCARD EP lub URBANCARD Premium, jednocześnie rozliczająca się z podatku dochodowego w jednym z urzędów skarbowych na terenie Wrocławia, właściwych ze względu na miejsce zamieszkania (z wyłączeniem Pierwszego Urzędu Skarbowego przy ul. Klimasa 34 we Wrocławiu, przeznaczonego dla Gmin ościennych w zakresie powstających czynności podatkowych) może ją zarejestrować w Programie przez stronę WWW lub aplikację Nasz Wrocław.
Do programu mogą się zarejestrować również wrocławscy podatnicy, którzy nie posiadają żadnej w ww. kart. Wystarczy ściągnąć na swój telefon aplikację Nasz Wrocław i wybrać wirtualną kartę.

Osoby mające ograniczone możliwości dostępu do internetu, w celu uzyskania pomocy przy rejestracji zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:45 do 15:30 do Centrum Obsługi Podatnika przy ul. Kotlarskiej 41 lub do Wydziału Podatków i Opłat przy ul. Bogusławskiego 8,10, pok. 105.

Opłaty:
Bez opłat

Termin i sposób załatwienia sprawy:
Zgodnie z zapisami Regulaminowymi.

Uwagi:
Informacja o etapach rozpatrywania wniosku o rejestrację w Programie i uzyskaniu statusu w Programie Nasz Wrocław przekazywane są wnioskodawcy drogą elektroniczną na adres e-mail podany podczas rejestracji.

Tryb odwoławczy:
Nie dotyczy.

 

Podstawa prawna:
Regulamin programu Nasz Wrocław