W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77, faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

Informacje o zasadach i godzinach obsługi Klientów.

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP 

NIP 896-10-03-529 REGON 001094670
Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Tablice reklamowe/urządzenia reklamowe/szyldy na budynkach i wolnostojące

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy inne
Komórka odpowiedzialna Biuro Rozwoju Gospodarczego
Informacja

Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:

W przypadku nieruchomości komunalnych:  

 W przypadku nieruchomości niekomunalnej 

  • właściciel/zarządca


Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:
Właściciel reklamy lub podmiot działający w jego imieniu.

Godziny przyjmowania klientów:
poniedziałek - piątek 7:45-15:45

Uwagi:
Pozytywne przykłady szyldów, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz podstawowe zasady ich umieszczania

Dodatkowe czynności - powiązane procedury:

  • po uzyskaniu tytułu do nieruchomości na cele reklamowe (umowa cywilnoprawna lub decyzja na zajęcie pasa drogowego) należy w WAiB dopełnić obowiązku wynikającego z prawa budowlanego tj. uzyskać decyzję pozwolenie na budowę lub dokonać zgłoszenia robót budowlanych
  • konsultacja z MKZ w przypadku obiektów objętych ochroną konserwatorską


Opłaty:

  • wnioski do BRG i ZZK - bez opłat
  • opłaty za umieszczenie reklamy na nieruchomościach miasta  są różne w zależności od typu i powierzchni reklamowej urządzenia/tablicy reklamowej - stawki za m2 określa Załącznik nr 4 do zarządzenia nr 1161/19  Prezydenta Wrocławia z dnia 17 czerwca 2019 r.

Termin i sposób załatwienia sprawy:
30 dni

Tryb odwoławczy:
Nie dotyczy

Podstawa prawna:
Zarządzenie nr 1161/19 Prezydenta Wrocławia z dnia 17 czerwca 2019 r.

Wymagane wnioski i dokumenty:

BRG - wniosek zawierający: 

  • zdjęcie (wizualizację) z zaznaczeniem lokalizacji urządzenia/tablicy reklamowej
  • dokumentację projektową urządzenia/tablicy reklamowej
  • mapy w skali 1:500, 1:1000 z zaznaczeniem lokalizacji
  • wykaz właścicieli i władających
  • zdjęcie elewacji budynku albo terenu                              

ZZK - wniosek zawierający: 

  • dokumenty stwierdzające tożsamość inwestora,
  • mapy w skali 1:500  1:1000 z zaznaczeniem lokalizacji,
  • wykaz właścicieli i władających
  • zdjęcie elewacji budynku

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego