Materiały promocyjne - wydawanie
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | inne |
---|---|
E - usługa | nie |
Komórka odpowiedzialna | Wydział Promocji Miasta i Turystyki |
Informacja |
Informacje na temat zasad i godzin obsługi Klientów zamieszczone są na stronie: Organizacja pracy Urzędu (https://bip.um.wroc.pl/artykul/376/51282/organizacja-pracy-urzedu). |
Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Wydział Promocji Miasta i Turystyki (https://bip.um.wroc.pl/contents/content/228/3132)
Przejście Żelaźnicze 1
50-107 Wrocław
Wydanie materiałów odbywa się na wniosek zainteresowanego złożony:
- drogą elektroniczną pod adresem: wpm@um.wroc.pl,
- listownie (przez złożenie wniosku rozumie się datę wpływu wniosku do Urzędu Miejskiego Wrocławia),
- faksem pod numerem +48 717 77 86 91.
Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:
Organizatorzy projektów o szczególnym znaczeniu dla promocji miasta.
Godziny przyjmowania klientów:
- poniedziałek - piątek 7:45-15:45
Materiały są wydawane wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym umówieniu terminu odbioru.
Uwagi:
- Rozpatrzeniu podlegać będą jedynie wnioski z wyczerpującym opisem projektu, w ramach którego wnioskodawca zamierza dystrybuować materiały.
- Wniosek musi zawierać wskazanie ilości i rodzaju materiałów promocyjnych, które mają zostać wydane w celu dystrybucji.
- Ilość przekazywanych materiałów może zostać ograniczona w stosunku do wartości określonej we wniosku.
- Materiały udostępnione przez Wydział Promocji Miasta i Turystyki mogą być wykorzystane jednorazowo – wyłącznie przy organizacji projektu opisanego we wniosku.
- Niewykorzystane materiały podlegają zwrotowi do Wydziału Promocji Miasta i Turystyki w terminie do 30 dni od daty zakończenia realizacji przez wnioskodawcę projektu.
- W terminie do 30 dni od daty zrealizowania projektu (daty imprezy) należy złożyć sprawozdanie z wykorzystania materiałów promocyjnych drogą elektroniczną na adres wpm@um.wroc.pl lub listownie na adres Wydziału.
Opłaty:
Bez opłat
Termin i sposób załatwienia sprawy:
Złożone wnioski rozpatrywane są przez komisję składającą się z dyrektora Wydziału Promocji Miasta i Turystyki oraz upoważnionych przez niego pracowników. Materiały zostaną przyznane po pozytywnym zaopiniowaniu przez komisję.
Komisja rozpatruje tylko wnioski ze starannie opisanym projektem
Terminy:
- na komisyjne rozpatrzenie wniosku – do 5 dni od daty złożenia wniosku,
- na wydanie przyznanych materiałów – do 14 dni od daty złożenia wniosku.
Informacje o decyzji komisji można uzyskać w Wydziale Promocji Miasta i Turystyki pod numerami telefonów +48 717 77 84 09 lub +48 717 77 82 10.
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje
Podstawa prawna:
Regulamin Wydziału Promocji Miasta i Turystyki.
Wymagane wnioski i dokumenty:
- wniosek o wydanie materiałów i wydawnictw promocyjno-informacyjnych.
Wniosek musi zawierać wskazanie ilości i rodzaju materiałów promocyjnych, które mają zostać wydane w celu dystrybucji.