Wypis i wyrys z obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | zagospodarowanie przestrzenne |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Planowania Przestrzennego |
Informacja |
Informacje na temat zasad i godzin obsługi Klientów zamieszczoną na stronie: Organizacja pracy Urzędu.
|
Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Wydział Planowania Przestrzennego
Centrum Obsługi Mieszkańca
pl. Nowy Targ 1-8:
- przyjmowanie wniosków i podań oraz wydawanie dokumentów:
parter, sala 1a i 1b stanowisko 1, 2, 3 i 4.
Filia Kancelarii UMW
ul. G. Zapolskiej 4
- przyjmowanie wniosków i podań:
parter, sala 4 stanowisko 6 i 7
Sekretariat Wydziału Planowania Przestrzennego
ul. Świdnicka 53
- przyjmowanie wniosków i podań:
IV piętro, pok. 404
Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:
Każdy ma prawo wglądu do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
Godziny przyjmowania klientów:
- przyjmowanie korespondencji i wydawanie dokumentów
od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:15.
Obowiązujące miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego oraz informacje o uchwałach Rady Miejskiej Wrocławia w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego umieszczone są w Bazie Aktów Własnych Urzędu Miejskiego Wrocławia https://baw.um.wroc.pl/ a także w Systemie informacji Przestrzennej Wrocławia (http://gis.um.wroc.pl/imap/?gpmap=gp7)
Informacja na temat ustaleń Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Wrocławia (http://geoportal.wroclaw.pl/www/mapa-studium.shtml) oraz planów zagospodarowania przestrzennego będących w trakcie opracowania – w Wydziale Planowania Przestrzennego.
Informacje o adresie geodezyjnym terenu można uzyskać w Zarządzie Geodezji Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu (http://www.zgkikm.wroc.pl/) przy al. M. Kromera 44.
Kopię mapy zasadniczej, w przypadku konieczności, dla obszaru objętego wnioskiem oraz informacje o adresie geodezyjnym inwestycji można uzyskać w Zarządzie Geodezji Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu (http://www.zgkikm.wroc.pl/ )przy al. M. Kromera 44.
Nie wydaje się wypisów i wyrysów z planów, które straciły ważność. Można wystąpić z wnioskiem o udostępnienie planu oraz wydanie uwierzytelnionych kopii dokumentów do Wydziału Architektury i Zabytków (formularz W4 dostępny na stronie https://bip.um.wroc.pl//artykul/100/8827/name) lub o wydanie zaświadczenia o ustaleniach nie obowiązującego planu (formularz W1dostępny na stronie https://bip.um.wroc.pl//artykul/100/8827/name ).
Nie wydaje się zaświadczeń o przeznaczeniu terenu.
Dodatkowe czynności - powiązane procedury:
Sprawdzenie czy na danym obszarze obowiązuje plan zagospodarowania przestrzennego (http://geoportal.wroclaw.pl/www/mapa-wyszuk-mpzp.shtml)- na stronie internetowej Urzędu Miejskiego Wrocławia.
Wpłata należnej opłaty skarbowej.
Opłaty:
Wysokość opłaty skarbowej zależna jest od ilości stron formatu A4 wchodzących w skład wypisu i wyrysu.
Do wniosku o wypis i wyrys należy dołączyć dowód wniesienia opłaty skarbowej minimum 70 zł.
Opłata ostatecznie obliczona przy odbiorze nie może przekroczyć 250 zł.
Termin i sposób załatwienia sprawy:
Wniosek złożony z kompletem danych załatwiany jest średnio w ciągu 2 tygodni, maksymalnie - w ciągu 1 miesiąca.
Na pisemne żądanie wnioskodawcy istnieje możliwość osobistego odbioru dokumentów w okresie do 3 dni po ich zarejestrowaniu.
Osobisty odbiór dokumentów wyłącznie w Centrum Obsługi Mieszkańca, pl. Nowy Targ 1-8.
Po tym terminie dokumenty będę przekazywane drogą pocztową na adres wskazany we wniosku.
Informacja o aktualnym etapie załatwiania sprawy tel. +48 71 777 72 51.
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. O planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego.
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. O opłacie skarbowej.
Wymagane wnioski i dokumenty do wglądu:
- Wypełniony wniosek o wydanie wypisu i wyrysu z obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z załącznikami - do pobrania poniżej lub w Centrum Obsługi Mieszkańca, pl. Nowy Targ 1-8. Lista załączników do formularza Z1:
- Mapa obejmująca obszar objęty wnioskiem.
- Pełnomocnictwo udzielone osobie fizycznej działającej w imieniu wnioskodawcy.
- Dowód zapłaty opłaty skarbowej.