Akredytacja dla dziennikarzy
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | inne |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Komunikacji Społecznej |
Informacja |
Informacje na temat zasad i godzin obsługi Klientów zamieszczone są na stronie: Organizacja pracy Urzędu (https://bip.um.wroc.pl/artykul/376/51282/organizacja-pracy-urzedu). |
Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy
Wydział Komunikacji Społecznej (https://bip.um.wroc.pl/contents/content/228/3159)
Ratusz 7-9, pok. 01
e-mail: wko@um.wroc.pl
Kto może wystąpić z wnioskiem / zainicjować sprawę:
Dziennikarze z ważną legitymacją prasową.
Godziny przyjmowania klientów:
poniedziałek - piątek 7:45–15:45
Opłaty:
Bez opłat
Termin i sposób załatwienia sprawy:
Od momentu ogłoszenia wydarzenia – (rozesłania informacji do redakcji) maksymalnie 14 dni.
Media (dziennikarze, fotoreporterzy, operatorzy kamer) zaakredytowane na wydarzenie informowane są drogą emaliową lub telefoniczną o miejscu i terminie odbioru akredytacji.
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje
Wymagane wnioski i dokumenty:
- ważna legitymacja prasowa,
- wypełniony wniosek (rozsyłany do redakcji przez Dział Prasowy wraz z informacją o wydarzeniu).