Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Biuro ds. Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi
ul. Gabrieli Zapolskiej 2/4

IV piętro, pok. 425


Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:
Stowarzyszenia zwykłe


Godziny przyjmowania klientów:
poniedziałek 7:45 - 15:45
wtorek 7:45 - 15:45
środa 7:45 - 15:45
czwartek 7:45 - 15:45
piątek 7:45 - 15:45

 
Opłaty:
  • opłata skarbowa - 7 zł.

Opłatęmożna wpłacać w Punktach Obsługi Bankowej lub na konto: Gmina Wrocław PKO BANK POLSKI S.A. nr konta  82 1020 5226 0000 6102 0417 7895


Termin i sposób załatwienia sprawy:
Do 7 dni


Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje


Podstawa prawna:

  • Kodeks Postępowania Administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960r.
  • Ustawa Prawo o stowarzyszeniach z dnia 7 kwietnia 1989r.

Wymagane wnioski i dokumenty do wglądu:

  • wniosek o wydanie zaświadczenia o przyjęciu do wiadomości faktu rozwiązania,
  • uchwała w sprawie rozwiązania stowarzyszenia, wraz z podpisami członków stowarzyszenia pod uchwałą,
  • potwierdzenie faktu wywieszenia do publicznej wiadomości ogłoszenia likwidatora o wszczęciu postępowania likwidacyjnego  stowarzyszenia zwykłego ( na prośbę  Gmina Wrocław może wywiesić na tablicy ogłoszeń- ogłoszenia o wszczęciu postępowania likwidacyjnego Stowarzyszenia Zwykłego).- długość wywieszenia - 30 dni,
  • bilans przychodów i rozchodów,
  • rachunek wyników (aktywa, pasywa),
  • dowód uiszczenia opłaty skarbowej.